Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پیش از بازی با ویارئال ادعا کرد که شاید در روز‌های پایانی نقل و انتقالات تابستانی، بمب منفجر شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، زیزو در کنفرانس مطبوعاتی خود به فوت دختر ۹ ساله لوئیز انریکه به علت سرطان اشاره کرد و گفت: می‌خواستم قبل از شروع کنفرانس این را بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جانب کل تیم برای لوئیز انریکه و خانواده اش به خاطر اتفاقی که برای دخترش رخ داد، تسلیت می‌گوییم. صحبت دیگری نمی‌توان داشت. لحظه مشکلی است. به او و خانواده اش فکر می‌کنیم. "

وی در مورد جذب قریب الوقوع آرئولا دروازه بان پاریسن ژرمن و فروش کیلور ناواس به تیم فرانسوی ترجیح داد که با احتیاط صحبت کند:"هر چه بخواهد بشود، می‌شود. باید به ویارئال فکر کنیم. کیلور در بازی فردا حضور دارد و تا دوشنبه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. بازی مهمی در پیش داریم و روی این بازی تمرکز داریم. آرئولا؟ امروز این سوال برای من نیست چرا که روی بازی فردا تمرکز داریم. برای من بازی با ویارئال مهم است. "

زیزو همچنین اعلام کرد که هازارد با وجود حضور در لیست تیم ملی بلژیک حق حضور در اردوی این تیم را ندارد:"او می‌تواند با تیم سفر کند، اما در حال حاضر نمی‌تواند بازی کند. خودش و ما این را می‌دانیم. مسلما هم ما و هم تیم بلژیک به دنبال صلاح او هستیم. "

زیدان از سویی در پاسخ به این سوال که "منتظر یک بمب تا پایان نقل و انتقالات هستید؟ " گفت: " تا دوشنبه شب هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، یک بمب، دو بمب و ... منفجر شود. ببینیم چه می‌شود. به بازی فردا فکر می‌کنیم. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زیدان لوئیز انریکه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی دیگری در روسیه خنثی شد

به گفته سرویس امنیت روسیه، مظنون قصد داشت بمبی را در یک مرکز پذیرش کمک‌های بشردوستانه در منطقه سامارا منفجر کند.

به گزارش ایسنا، گزارش شده است که این مظنون با اطلاعات اوکراین ارتباط داشته است.

نقل از شبکه خبری راشاتودی، در جریان دستگیری این فرد، او بمب خود را منفجر کرد و کشته شد.

بر اساس اعلام سرویس امنیت روسیه، هیچ‌یک از ماموران امنیتی یا غیرنظامی دیگری زخمی نشده است.

روز جمعه نیز عاملان تروریستی در حمله‌ای به سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو، ۱۳۷ نفر را کشته و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی نارنجک داخل گاوصندوق منفجر شود، چه اتفاقی می افتد (فیلم)
  • (ویدئو) متلک یک دختر بچه به حامد آهنگی؛ مردم از خنده منفجر شدند
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • یک سازمان بین‌المللی: ۳ هزار بمب منفجرنشده در غزه وجود دارد
  • حمله تروریستی دیگری در روسیه خنثی شد
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم