Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل جباری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این کانکس ها شامل سرویس بهداشتی و دوش‌های سیار در منطقه ساحلی کاظم‌داشی نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این کانکس‌ها ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده، اضافه کرد: ۹ دستگاه کانکس آماده نصب است.

وی بیان کرد: این کانکس ها محصول داخلی بوده و ضمن سازگاری با محیط زیست، دارای چاه‌های حمل و نگهداری فاضلاب نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی تاکید کرد: پیش‌بینی لازم برای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در اطراف دریاچه ارومیه، صورت گرفته که تحقق آن نیازمند پیگیری مستمر دستگاه‌های متولی است.
دریاچه ارومیه در قالب طرح‌های ستاد احیا قرار است ظرف مدت ۱۰ سال / از ۱۳۹۴/ به تراز اکولوژیک خود برسد؛ این دریاچه از اواسط دهه ۱۳۸۰ شروع به خشک شدن کرد و تا سال ۲۰۱۵ میلادی حدود ۸۰ درصد از مساحت آن خشک شد.

همه کارشناسان داخلی و خارجی بر این عقیده هستند که مشارکت جوامع محلی در کنار اجرای طرح‌های مختلف، نقش مهمی در احیای نگین آبی آذربایجان دارد.

احیای این دریاچه که به همت دولت تدبیر و امید در سال‌های اخیر صورت گرفته موجب شده تا با افزایش حجم آب آن شمار زیادی از گردشگران برای شنا به سواحل آن بروند.

۷۱۲۵/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی دریاچه ارومیه سرمایه گذاری صنایع دستی و گردشگری محیط زیست قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، اورژانس تهران اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۳:۰۴ دقیقه حریق کانکس در بخش خوابگاه پایانه شرق تهران به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

با اعلام این گزارش ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

متأسفانه در این حادثه ۶ نفر جان باختند و یک نفر بعد از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان شهید مطهری انتقال یافت

کد خبر 6081987

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • کاری از سوی دولت برای دریاچه ارومیه صورت نگرفته/ با دو میلیارد متر مکعب آب هم می‌شود در دریاچه قایق‌سواری کرد/ پایان تابستان معلوم می‌شود
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • (تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه