Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@19:28:46 GMT

کاهش زمان صدور مجوزها در بخش کشاورزی البرز

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۰۳۳۸

کاهش زمان صدور مجوزها در بخش کشاورزی البرز

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز در سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه این کار به منظور شفافیت و اصلاح روند صدور مجوزها و تسهیل فرآیندهای اداری صورت می گیرد؛ افزود: تمام استعلام ها توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز از طریق سیستم اتوماسیون اداری و بدون مراجعه متقاضی به واحدهای استعلام شونده انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مجید موسوی گفت: پاسخ های استعلام از دستگاه های استعلام شونده به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز واصل و پس از تکمیل استعلام ها، پرونده متقاضی به سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال می شود. 
موسوی با اشاره به صورتجلسه سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز اعلام کرد: بر اساس این صورتجلسه، سازمان جهاد کشاورزی استان جایگزین کارگروه دبیرخانه کمیسیون زیربنایی استان گردیده و تفویض اختیار انجام شده است.

وی در ادامه افزود: پرونده های ارسالی به جهاد کشاورزی استان، بدون طرح در کمیسیون زیربنایی استانداری مستقیماً به فرمانداری ها و بخشداری ها ارسال می شود و برای صدور مجوز ساخت توسط فرمانداریها و بخشداری ها، مجوز جهاد کشاورزی استان مبنای عمل قرار می گیرد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه برای صدور مجوز ساخت، ۲ حوزه جایگاه تولید و ابنیه توسط نظام مهندسی کشاورزی از هم تفکیک شده اند؛ اظهار داشت: نظارت تخصصی برای طراحی و ساخت واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برعهده ناظران نظام مهندسی کشاورزی است و نظارت بر ابنیه برعهده نظام مهندسی ساختمان می باشد.

وی در پایان از اعمال تخفیف ویژه برای عوارض واحدهای تولیدی از سوی شهرداری ها خبر داد و تصریح کرد: مطابق توافق بعمل آمده با معاونت فنی و عمرانی استانداری البرز، تخفیف ویژه برای عوارض واحدهای تولیدی استان اعمال می شود.

استان البرز دارای ۶۸ هزار هکتار اراضی زراعی  و باغی می باشد.

۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش کشاورزی جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان شهرداری کشاورزی و منابع طبیعی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مشهدی بافان در نشست نمایندگان کارگروه‌های کمیته تحویل کالا که با حضور معاون مهندسی و نمایندگان دفتر تدارکات و امور انبار‌ها برگزار شد، افزود: با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص، از این پس هزینه‌های آزمون نمونه‌ای توسط تولیدکنندگان و تامین کنندگان کالا پرداخت و ضمن تشدید نظارت بر ورود کالا، سود حاصل از آن صرف خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌شود.


 وی اضافه کرد: توجه به طول عمر و عملکرد دوره بهره برداری، افزایش راندمان و کارآیی تجهیزات در شبکه، کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات از مزیت‌هایی است که با علاوه بر کاهش خاموشی از صرف هزینه‌های بسیار جلوگیری می‌شود.


مشهدی بافان گفت: کلیه فرآیند‌های خرید کالا توسط بازرگانی و تایید آن توسط دبیران کارگروه‌ها انجام شده و پس از تطبیق آزمون نمونه‌ای کالا و اطمینان از کیفیت آن بر اساس مشخصات فنی تدوین شده در دفتر مهندسی در شبکه به کار برده خواهد شد.


 مدیر امور مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: در صورت مغایرت کالا با مشخصات فنی تجهیز یا تطبیق نداشتن آزمون‌های نمونه‌ای؛ کالا‌ها به شرکت سازنده برگشت خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • کشاورزان با کمباین های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • ۱۲۹۰۰ شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها در البرز صادر شد
  • کاهش ۵۳ درصدی صدور بخشنامه‌های تجارت خارجی در ۱۴۰۲
  • بی اعتبار شدن مجوز‌های کسب وکار‌هایی که فاقد شناسه یکتا هستند