Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری لبنان، وزیر خارجه این کشور در تماس تلفنی با هایکو ماس، همتای آلمانی خود از تمایل و تلاش کشورش برای حفظ ثبات در لبنان و جلوگیری از هرگونه تنش و آمادگی برای کار با تمامی طرف‌ها به منظور تحقق این مسأله خبر داد.

جبران باسیل همچنین با قدردانی از تلاش‌های هایکو ماس، به همتای آلمانی خود گفت لبنان خواهان ثبات است؛ چرا که منافع لبنان و اوضاع اقتصادی و اجتماعی این کشور تحمل هیچ شوکی را ندارد؛ اما رژیم صهیونیستی طرفی است که به لبنان تجاوز می‌کند و از ارتکاب ماهانه ۱۵۰ نقض هوایی، دریایی و زمینی به ۲۵۰ نقض رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باسیل در ادامه افزود: آنچه در جریان است، تجاوز به وسیله پهپاد‌ها در قلب حومه جنوبی بیروت است که سابقه خطرناکی محسوب می‌شود و لبنان نمی‌تواند آن را بپذیرد. این، نوع جدیدی از نقض‌هایی است که جان لبنانی‌ها و دارایی‌های آن‌ها را در هر زمانی تهدید می‌کند. از این رو اسرائیل باید به معادله آتش بس که از سال ۲۰۰۶ تحت قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت پابرجاست، بازگردد؛ چرا که لبنان خروج از این معادله را هرگز نه قبول خواهد کرد و نه اجازه خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسرائیل لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت: دولت جو بایدن قصد دارد تل آویو را به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار مجهز کند. این معاملات تسلیحاتی شامل مهمات تانک، خودروهای نظامی و خمپاره است.

این روزنامه نوشت: مجهز کردن اسرائیل به چنین سلاح‌هایی در نوع خود از زمان جنگ غزه بزرگترین به حساب می‌آید.

پیش از این شبکه سی ان ان نیز به نقل از مسئولانی گزارش داد: اسرائیل نیاز به پایبندی آمریکا به ادامه ارسال سلاح دارد به ویژه اینکه اسرائیل نمی‌تواند بدون حمایت خارجی وارد یک جنگ طولانی مدت شود.

آمریکا از زمان شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر از رژیم صهیونیستی حمایت تسلیحاتی به عمل آورده و بارها قطعنامه‌های پیشنهادی شورای امنیت برای توقف جنگ غزه را وتو کرده است.

آمریکا در راستای حمایت خود از رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد امروز (جمعه) قطعنامه پیشنهادی الجزایر برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد.

دیگر خبرها

  • ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائیل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل
  • محمدجواد ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است
  • پاکستان: تنش‌های منطقه ریشه در اقدامات غیرمسئولانه اسرائیل دارد 
  • تجاوز اسرائیل به یک مرکز نظامی در سوریه
  • کربی: آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفتگو است
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • آغاز فاز جدید معادلات امنیتی با عملیات «وعده صادق» /دوگانگی‌های زیر پوست جوزپ بورل/ملاحظات معادله جدید در منطقه