Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید حسین دریابکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: ۱۶ مدرسه شهرستان انزلی برای اسکان مسافران فرهنگی در تابستان ۹۸ اختصاص یافت و  ۱۲۰کلاس درجه الف در قالب ۱۶ مدرسه با امکاناتی از جمله فرش، یخچال، تلویزیون و برخی وسایل ضروری برای اسکان مسافران فرهنگی آماده سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۴ اتاق ویژه هم برای این مسافران تجهیز شده که علاوه بر امکانات اتاق‌های درجه الف دارای تخت بوده و در محل ستاد اسکان واقع است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انزلی، با اشاره به اینکه ستاد اسکان بندرانزلی در استان رتبه دوم را در جذب میهمانان فرهنگی به خود اختصاص داده است، گفت: درآمد حاصل از اسکان مسافران برای تعمیرات مدارس هزینه می‌شود.

دریابکی گفت: مقرر شده است که در صورت وجود فضا خالی امکان استفاده کارمندان دولت نیز برای اسکان موقت در این کلاس‌ها در ایام تابستان فراهم شود.

او در پایان تصریح کرد: مسافران می‌توانند برای کسب هر گونه اطلاعات لازم با شماره تلفن ۰۱۳۴۴۵۳۲۳۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۶۶۰۰۰۹۹۸۵۴ ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

 مدارس انزلی با در آمد حاصل از اسکان مسافران  تعمیرمی‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 

بابک محمودی گفت: از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، ۸ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و کیش تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۷ مورد عملیات امداد و نجات به ۳ هزار و ۱۶ نفر متأثر امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: ۳ اردوگاه اسکان اضطراری با برپایی ۸۰ دستگاه چادر امدادی توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در شهرستان جاسک برپا شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: نیرو‌های عملیاتی هلال احمر ۴۰۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند، ۱۱۴ نفر به مناطق امن انتقال، و از آب ۴۹ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی اضافه کرد: ۲ هزار و ۷۵۲ کیلوگرم نایلون، ۶۲۲ قوطی کنسروجات،۵۰۴ تخته پتو، ۵۶۹ تخته موکت، ۲۱۵ بسته غذایی و ۹۷ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی در بین متأثرین توزیع شد.

وی اضافه کرد: ۱۷۱تیم عملیاتی متشکل ۶۴۸ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

منبع: روابط عمومی سازمان امداد و نجات

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران