Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@16:19:17 GMT

روح الله هدایت شهردار سرعین شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۱۱۳۹

روح الله هدایت شهردار سرعین شد

شورای اسلامی شهر سرعین در جلسه انتخاب شهردار که بعد از ظهر امروز برگزار شد، روح الله هدایت را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، روح الله هدایت که پیش از این مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل بود با کسب سه رای از 5 عضو شورای شهر به این سمت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار جدید سرعین،  شهرداری هیر و منطقه 5 اردبیل را نیز در کارنامه خود دارد. 

شورای شهر سرعین پس از آن که حبیبی شهردار سابق این شهر در مرداد ماه 98 با رای شورای حل اختلاف استان از شهرداری سرعین عزل شد، سرپرستی این شهر توریستی را به باقرزاده معاون شهردار سابق سپرده بودند.

توحید دنیایی گزینه دیگر شهرداری نیز با یک رای از سکانداری مدیریت شهر سرعین بازماند.

انتخابات شهرداری سرعین یک رای ممتنع نیز داشت که نصیب هیچکدام از گزینه های شهرداری نشد.

 

 

انتهای پیام/آ

 

 

 

 

 

سرعین شهری کوچک در ۳۰ کیلومتری غرب اردبیل و مرکز شهرستان سرعین است، این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد

 

به گزارش جام جم آنلاین _چهارمحال و بختیاری،  شهردار بروجن دکتر گرشاسب ریگی در ارتباط با صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی گفت: از این پس پرداخت عوارض و صدور پروانه ساختمانی در شهرداری بروجن الکترونیکی صورت می‌پذیرد و اجرای این طرح گامی در جهت شفاف‌سازی و سلامت اداری است.

 

شهردار بروجن با اشاره به مزایای این طرح، ادامه داد: از مزایای این طرح به جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، تسریع در پاسخگویی، پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی و کوتاه کردن روند دریافت پروانه‌های ساختمانی اشاره کرد، این اقدام متناسب با شرایط جامعه و انتظاری بود که خیلی از سازندگان و درخواست کنندگان پروانه‌های ساختمانی از شهرداری داشتند.

 

ریگی افزود: الکترونیکی شدن ارائه خدمات در راستای ایجاد شهر هوشمند، به عنوان یکی از راهکارهای نوین برای رفع مشکلات شهری، مورد توجه برنامه‌ریزان شهری قرار گرفته و راهکاری برای پایداری شهرها و کاهش تخلفات به شمار می‌رود.

 

وی تاکید کرد: تا پیش از این ارسال درخواست برای نهادها از طریق مراجعه حضوری و مکاتبه کاغذی انجام می‌شد که یک هفته تا ۱۰ روز زمان لازم داشت، اما اجرای این طرح، سرعت بیشتری به کار می‌بخشد و نیازی به حضور فیزیکی شهروندان در فرآیند صدور پروانه نیست.

 

شهردار بروجن خاطر نشان کرد: شهروندان بروجنی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://esup.borujen.ir/desk.html از این طرح استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران