Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی از کسب مقام‌های برتر در مسابقات کشوری رباتیک توسط اعضای مرکز صومعه سرا خبر داد.

«فاطمه نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: در مسابقات کشوری رباتیک اعضای مرکز صومعه سرا به مقام‌های برتر دست یافتند.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه‌سرا افزود: این مسابقات با شرکت بیش از 120 شرکت کننده از استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان غربی، کردستان و تهران در 6 لیگ مسابقاتی طی یک روز در شهر گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: از بین 18 مقام برگزیده، 9 مقام از آنِ گیلان بوده که رتبه اول در بین استان‌های شرکت کننده در مسابقات توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صومعه سرا کسب شد.

 

نوروزی تصریح کرد: مهم ترین هدف برگزاری مسابقات رباتیک ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، کسب تجربه و تبادل تجارب بین شرکت کنندگان است.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز خطبه نماز جمعه نماز جمعه ماه محرم محرم بیرجند خبرگزاری شبستان شبستان یزد عزاداری محرم مسابقات رباتیک کشوری مسابقات رباتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ محجوبه بهاری  پس از کسب مقام قهرمانی نیروی انتطامی کشور در مسابقات نیرو‌های مسلح نیز مقام اول را کسب کرد.

گفتنی است خانم بهاری بدون رقیب در سالهای اخیر همه ساله مقام اول در مسابقات قهرمانی کشور را کسب می‌کنند.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز از ایشان تقدیر کردند.

دیگر خبرها

  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران