Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@11:34:19 GMT

نوروزی: خانه شهید خرازی باید حفظ شود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۲۰۲۵

نوروزی: خانه شهید خرازی باید حفظ شود

شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان شامگاه -شنبه نهم شهریور- به منزل شهید حاج حسین خرازی، سردار رشید لشکر ۱۴ امام حسین(ع) رفت و از نزدیک با مادر این شهید بزرگوار دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در این دیدار که در خانه پدری شهید حاج حسین خرازی برگزار شد، پیرامون مشکلات ورودی منزل شهید حسین خرازی اظهار کرد: منزل شهید حاج حسین خرازی باید حفظ شود و مشکلات ورودی این منزل باید هرچه سریع تر رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون اولین دیدار خود با شهید خرازی گفت: پس از آزادی خرمشهر حاج حسین در دارخوئین لشکر را برای تشکیل لشکر خط شکن جمع کرد که و من را برای حضور در لشکر خط شکن انتخاب کرد.

مادر شهید حاج حسین خرازی نیز در این دیدار به بیان توجه شهید خرازی به ایام محرم و عزاداری برای اباعبدالله حسین پرداخت و گفت: حسین عاشقانه در انتظار سفر کربلا بود و سرانجام توانست به صورت "قاچاق" به کربلا مشرف شد.

مهین شکرانی، مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان نیز در این دیدار پیرامون مشکلات ورودی منزل شهید خرازی اظهار کرد: باتوجه به عرض کم گذر ورودی منزل شهید خرازی و با توجه به مشکلات جسمانی مادر شهید تسهیلاتی جهت رفت و آمد بهتر این منزل انجام شود. که رفع مشکلات در دستور کار پروژه های عمرانی شهرداری منطقه یک قرار گرفت.

وی افزود: طرح احداث مجموعه فرهنگی شهید خرازی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که متعاقبا به دنبال این طرح زمین بخشی از منطقه آزادسازی شده است وامیداست با آزاد سازی مابقی زمین عملیات اجرای احداث مجموعه فرهنگی شهید حسین خرازی نیز آغاز شود.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تا پایان امسال و به مناسبت سالگرد شهادت حاج حسین خرازی مشکل ورودی منزل شهید رفع خواهد شد.

کد خبر 387888

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهید خرازی شهردار اصفهان شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که تحت پوشش خدمتکار منزل اقدام به سرقت طلاجات زن سالمند اصفهانی کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات یک زن سالمند اصفهانی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و بررسی‌های انجام شده متوجه شدند سارق که از طریق درج آگهی در یکی از سایت‌های اینترنتی به عنوان خدمتکار در منزل مالباخته استخدام شده بود، در فرصت مناسب از غفلت صاحب‌خانه استفاده و اقدام به سرقت طلاجات وی می‌کند و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در این راستا کارآگاهان با تلاش شبانه روزی مخفی‌گاه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

ترکیان تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند که در صورتی که قصد دارند فردی را جهت انجام امورات منزل و مراقبت از افراد سالمند به‌کارگیری کنند، از طریق مبادی قابل اعتماد و رسمی در این خصوص استفاده و از استخدام افراد ناشناس خودداری کنند.

کد خبر 747017

دیگر خبرها

  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور