Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه از ۶۵ دستگاه ۵۴ مورد در ارزیابی سال ۹۷ بر اساس تبیین شاخص‌ها شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، حبیب‌اله وفایی عصر امروز شنبه در پانزدهمین جشنواره استانی شهید رجایی و آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، به ارائه گزارشی از روند عملکرد دستگاه‌های اجرایی و انتخاب دستگاه برتر پرداخت و اظهار داشت: تمام مدیران در دستگاه‌های مختلف نهایت تلاش خود را برای محقق شدن اهداف بلند نظام به کار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه افزود: جشنواره شهید رجایی برگزار شد تا انگیزه برای کار و تلاش در مدیران دوچندان شود.

وی خاطرنشان کرد: طی چهار سال گذشته این جشنواره در استان کرمانشاه برگزار نشد، اما امسال با تلاش‌ها و تاکید استاندار موفق شدیم در آخرین روز هفته دولت این برنامه را برگزار کنیم.

وفایی گفت: در جشنواره امسال بر اساس اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برای پیشبرد اهداف در ۲۶ بند تدوین شد و ما مکلف به اجرای آن هستیم مدیران مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این مسئول بیان داشت: در این جشنواره ارزیابی دستگاه‌ها در سال ۹۷ ملاک عمل قرار گرفت و بر طبق آن مدیران برتر را معرفی کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه از ۶۵ دستگاه ۵۴ مورد در ارزیابی سال ۹۷ بر اساس تبیین شاخص‌ها شرکت کردند.

وی اظهار داشت: بر این اساس در ۳ حوزه شاخص‌های اختصاصی و عمومی و مجموع اختصاصی و عمومی دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وفایی گفت: شاخص‌های عمومی در ۷ محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، محوریت شفافیت و مدیریت مالی، برنامه بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره‌وری و همچنین ارتقا سلامت اداری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت، تبیین شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در تبیین شاخص‌ها، سازمان اداری و استخدامی کشور با دستگاه‌های اجرایی ملی در ارتباط بودند و دستگاه‌های استانی نقش چندانی در آن نداشتند.

وی یادآور شد: بر اساس اسناد و شاخص‌ها و محورهای ارزیابی در حوزه شاخص‌های عمومی ۲ دستگاه، شاخص‌های اختصاصی ۲ دستگاه، در مجموع خصوصی و عمومی ۳ دستگاه معرفی کردیم و همچنین در برخی شاخص‌های دیگر مانند اقتصاد مقاومتی، اشتغال و … نیز می‌توانیم ۳ دستگاه دیگر را معرفی کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، گفت: قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ‌محسن منصوری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با بیان اینکه مسأله دولت، مسئله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.

وی با بیان اینکه دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است، افزود:  شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود، امروز بالای شش درصد است، همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بالغ بر 8 هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از 42 درصد به 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

منصوری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است، اضافه کرد: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به  فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجر‌است.

وی با بیان اینکه 12 میلیون نفر برای اولین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: برای اولین بار خط ریلی دریا به دریا در این دولت متصل شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی