Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:27:55 GMT

توضیح والورده در مورد دلیل نیمکت نشینی راکیتیچ

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۲۴۴۲

توضیح والورده در مورد دلیل نیمکت نشینی راکیتیچ

ایوان راکیتیچ برای دومین بازی متوالی یک دقیقه هم برای بارسا به میدان نرفت تا شبهه در مورد آینده او قوت بگیرد. والورده اما دلیل نیمکت نشینی او را فنی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا لالیگا را با شکست در زمین بیلبائو شروع کرد اما در هفته دوم توانست بتیس را در نوکمپ با نتیجه 5-2 شکست دهد. کار بارسا امشب در هفته سوم برابر اوساسونا پیچیده شد و در حالی که تا دقیقه 81 با نتیجه 2-1 پیش بود، با پنالتی ای که پیکه داد، در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« اصلا خوب نبودیم و به خصوص در نیمه اول بسیار ضعیف کار کردیم. آنها به ما گل زدند و ما حتی نتوانستیم خطر روی دروازه شان ایجاد کنیم. در نیمه دوم بر بازی مسلط شدیم و توانستیم بازی باخته را با برد عوض کنیم. بازی تحت کنترل ما بود اما اوساسونا به تدریج جلو کشید و سپس یک پنالتی بیهوده تقویم این تیم کردیم. نباید اجازه دهیم بازی برده را اینگونه از دست بدهیم. باید به حمله کردن ادامه دهیم و به یک گل اختلاف قانع نباشیم. اوساسونا با نمایشی که در دقیق پایانی داشت، شایسته این تساوی بود.»

 

والورده ادامه داد:« می توان در یک صحنه اشتباه کرد و یک گل به حریف تقدیم کرد. فوتبال همین است ولی ما توپ را به اندازه کافی در اختیار نگرفتیم. مشکل ما این بود که تداوم لازم را نداشتیم. نیمه اول بد بودیم و باختیم ولی در نیمه دوم وقتی دو گل زدیم، نباید بازی برده را از دست می دادیم و به همین دلیل از نیمه دوم عصبانی تر هستم.»

 

وضعیت راکیتیچ:« چه می خواهید بگویم؟ بازی با بتیس خوب بازی کرده بودیم و ترجیح دادم به ترکیب برنده دست نزنم. قدرت انتخاب بالایی دارم و در نهایت تصمیم گیرنده من هستم. این قضیه من را سردرگم نمی کند. بازی نکردن راکیتیچ اصلا ربطی به نیمار و نقل و انتقالات ندارد. او روی نیمکت بود و اگر صلاح می دانستم وارد زمین می شد.»

 

صحنه پنالتی:« صحنه را ندیدم ولی پیکه نمی توانست کار خاصی انجام دهد. او دستش را بلند نکرد و به بدنش چسبیده بود.»

 

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا برابر هواداران این تیم به میدان رفت و توانست با نتیجه پر گل 1-4 مقابل این تیم به پیروزی برسد. 

پیروزی بارسا در بازی رفت در پاریس باعث شده بود که بیشتر فوتبال‌دوستان در انتظار تکرار این نتیجه در خانه و صعود شاگردان ژاوی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت تا لوئیس انریکه یک بازگشت به بازی دیگر را در شهر بارسلونا و در این دیدار جنجالی تجربه کرده باشد. 

الخلیفی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من به کاری که برای پی اس جی انجام دایدم و این که چطور خودمان را به عنوان نماینده فرانسه در زمین نشان دادیم افتخار می‌کنم. این یکی از بهترین و محبوب‌ترین شب‎‌های من به عنوان مدیر پی اس جی بود. ما بهترین هواداران دنیا را داریم. همه در کنار هم این کار را انجام دادیم.»

پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف دورتموند برود که موفق شد اتلتیکو مادرید را از سر راه بردارد تا تکلیف یکی از تیم‌های صعود کننده به دیدار فینال مشخص شود. 

دیگر خبرها

  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی