Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@07:28:07 GMT

هک شدن حساب کاربری مدیر عامل توییتر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۲۷۳۸

هک شدن حساب کاربری مدیر عامل توییتر

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ صفحه توییتر جک دورسی با بیش از ۴.۲ میلیون دنبال کننده یکی از پر مخاطب ترین صفحات این شبکه است اما هکرها روز گذشته پیام هایی توهین آمیز با مضمون نژادپرستی را در آن منتشر کردند. یکی از سخنگویان توییتر با تایید دسترسی افراد غیر مجاز به حساب کاربری دورسی از تحقیق درباره علت این حادثه خبر داده اما از ارائه اطلاعات بیشتر در این باره خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمان پس از به دست گرفتن کنترل پیج شروع به انتشار توییت های نژادپرستانه و بازنشر مطالب توهین آمیز از یک صفحه خاص کردند که پس از ۱۵ دقیقه توسط توییتر حذف شد. هنوز مشخص نیست که جوخه خندان به پیام های دایرکت دورسی هم دسترسی داشته یا خیر اما احتمال آن بسیار بالا است.

 

این افراد در یکی از توییت های خود مدعی وجود بمب در مقر توییتر هم شدند. آنها برای بحث درباره این هک سروری را در دیسکورد راه اندازی کرده و از مخاطبان برای پیوستن به آن دعوت کردند اما این سرور هم بعد از مدتی آفلاین شد. جوخه خندان پیش از این حساب افراد مشهور دیگری را هم هدف گرفته بود.

توییت های این گروه ظاهرا از اپلیکیشنی به نام Cloudhopper ارسال شده که در سال ۲۰۱۰ به مالکیت توییتر درآمد. احتمالا جک دورسی این اپ را به حساب کاربری خود متصل کرده و پرمیژن های مختلفی را به آن داده؛ در نتیجه هکرها از طریق نفوذ به Cloudhopper کنترل صفحه مدیرعامل توییتر را در دست گرفته است.

یکی دیگر از احتمالات هم پیاده سازی حمله جعل شماره تماس (Caller ID spoofing) است که روش متداولی هم به شمار می رود.

این نخستین باری نیست که صفحه توییتر جک دورسی قربانی هکرها می شود و سه سال قبل مهاجمان سایبری وابسته به گروه OurMine کنترل اکانت او را در اختیار گرفته بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درآمد شبکه اجتماعی نژادپرستی هکرها برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

امتداد - مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون اعلام داشت شرکت از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون درابتدای این جلسه اظهار داشت: سربازان ولایت و فرزندان ملت پاسخ قاطعی به اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه دادند و سیلی محکمی بر پیکر این رژیم غاصب فرود آمد. مقام معظم رهبری فرمودند که در عرف بین الملل، حمله به کنسولگری و اماکن دیپلماتیک به منزله حمله به خاک کشور است. این اقدام دلیرانه مرهمی بر دل داغدار مردم مظلوم فلسطین بود، بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، دوران بزن دررو تمام شده است، کشورهای به ظاهر قدرتمند و نمادهای استکبار جهانی به هیچ وجه گمان نمی بردند که اقدامات ایذایی شان با چنان پاسخ و واکنش مقتدرانه ای پاسخ داده شود. این واقعه مهم نشان دهنده اقتدار کشور و ضعف استکبار به خصوص آمریکا و اسرائیل غاصب است. این اقدام مبارک را که خواسته و آرزوی مسلمانان و آزادگان جهان بوده تبریک می‌گوییم.

وی به عنوان رییس جلسه مجمع سالیانه شرکت واسپاری توسعه تعاون خاطر نشان کرد: شرکت با ارائه مستندات و آمار و نیز گزارش عملکرد مالی و عملیاتی موفق به اخذ اظهار نظر منصفانه از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی شده است که این عملکرد جای تقدیر و تشکر دارد.
شیخ حسینی تصریح نمود: دوره های گذشته عملکرد شرکت قائم به فرد مدیر عامل بود، در این دوره شاهد هستیم که آقای پورعباسی با رویکرد مشارکتی و سیستمی و خرد جمعی؛ از توان و تجربه و تخصص تیم کاری و همکاران شرکت بهره می برد و اقداماتی را برای رفع نقاط ضعف، اصلاح رویه ها و روندهای رو به رشد صورت داده است.
این مقام بانکی تاکید کرد: لیزینگ و واسپاری واجد ظرفیت های بزرگ و مهمی است ، این شرکت می تواند در مجموعه بانک توسعه تعاون اقدامات ارزنده ای در حوزه های تخصصی به تعاونگران و مشتریان ارائه دهد. انتظار ما به عنوان اعضای مجمع در سطح راهبری و حاکمیت، رویکرد تحولی است. البته شرکت در برنامه ها تطابق با چشم انداز بانک را مد نظر داشته است.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون افزود: عملکرد شرکت نسبت به دوره های پیشین متفاوت بوده و اقدامات مناسبی در حال انجام است، اعضای مجمع و سهامدارن نگاه حمایتی و تقویتی را در ارتباط با شرکت مد نظر دارند و مجمع مطابق برنامه ها و پیشنهادها و نیز با توجه به عملکردهای دوره ای ضمن نظارت و راهبری، مبحث افزایش سرمایه و تقویت شرکت دنبال می شود.
در ادامه سید شهاب الدین پورعباسی مدیر عامل شرکت واسپاری توسعه تعاون گفت: فعالسازی کمیته های تخصصی و فنی به منظور رصد و تحلیل منظم و بهبود عملکرد و فعالیت های جاری اعم از کمیته های اعتباری، کمیته تحقیق و بازاریابی و کمیته وصل مطالبات، ارتقا و بروزرسانی وب سایت شرکت و ایجاد زیرساخت های مرتبط با فروشگاه مجازی و تکمیل زیرساخت ها جهت ارتقای سیستم های نظارت، سنجش و ارزیابی عملکرد سازمان از جمله اقدامات بوده است.
وی در انتها افزود: طرحها و برنامه هایی داریم تا امکان بهره مندی تعاونگران و همچنین همکاران بانک توسعه تعاون از خدمات این شرکت برای تهیه اقساطی انواع کالا و محصولات در سطح گسترده ای فراهم گردد که اطلاع رسانی آن نیز انجام خواهد شد.
در این جلسه اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک توسعه تعاون مطالبی را درباره روند عملکردی شرکت مطرح نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد