Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستور اعزام نیروهای فوق العاده به مرکز فرماندهی شمال را صادر کرده و رزمایش آموزشی خود را به زمان دیگری موکول کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، همزمان با تشدید تنشها میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان، ارتش اسرائیل روز شنبه اعلام کرد که دستور اعزام نیروهای فوق العاده به مرکز فرماندهی شمال را صادر کرده و اجرای یک رزمایش آموزشی را به تعویق انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ظرف یکهفته گذشته، نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و نیروهای اطلاعاتی ارتش اسرائیل آمادگی خود را برای سناریوهای مختلف در مرکز فرماندهی شمال بهبود بخشیدند».

تنش میان اسرائیل و حزب الله لبنان که آخرین بار در سال ۲۰۰۶ درگیر جنگ با یکدیگر شدند، پس از حمله پهپادی روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت وارد مرحله تازه ای شده است.

به گزارش مهر، منابع صهیونیستی پیشتر از آماده باش نیروی دریایی این رژیم از بیم واکنش حزب الله لبنان خبر دادند.

پایگاه صهیونیستی والا اعلام کرد: «نیروی دریایی اسرائیل از ترس واکنش احتمالی آماده باش شدید اعلام کرد».

این در حالی است که نظامیان این رژیم در مزارع اشغالی شبعا نیز از بیم واکنش حزب الله لبنان لحظه خواب و خوارک ندارند و مزارع را آتش می‌زنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد