Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ارایه تسهیلات به جانبازان و ایثارگران برای راه اندازی مشاغل کوچک خبر داد. تاریخ انتشار: 03:00 - 10 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۹۳۵

پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، از ارایه خدمات مشاوره اشتغال به جانبازان و ایثارگران خبر داد و گفت: اداره اشتغال و کارآفرینی در هر استان بر اساس استعداد، علاقه و توانمندی جامعه هدف مشاوره‌هایی ارایه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اعتباراتی برای راه اندازی مشاغل کوچک از سوی جانبازان و ایثارگران در نظر گرفته شده است، افزود: اگر جانبازی برای راه اندازی شغل یا واحد تولیدی نیازمند پراونه کسب باشد بنیاد شهید آمادگی کمک به آن‌ها در راه اخذ این نوع جواز‌ها را دارد.


پاکدل با تاکید بر اینکه اگر مراکز خصوصی نسبت به استخدام جانبازان، ایثارگران و فرزندان آن‌ها اقدام کنند طبق قانون از معافیت مالیاتی و بیمه برخوردار خواهند شد، تصریح کرد: ارایه تسهیلات اشتغال نیز طبق اعتبارات موجود در هر استان به کارآفرینی جامعه هدف صورت می‌گیرد.

توافق با وزارت دفاع برای توزیع کارت حکمت بین جانبازان


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از توافق بنیاد شهید با وزارت دفاع برای ارایه کارت حکمت به خانواده شهدا و جانبازان خبر داد و گفت: حقوق بگیران از بنیاد شهید با دریافت کارت حکمت می‌توانند از مساعدت‌های اعتباری و تسهیلاتی فروشگاه اتکا استفاده کنند.


پاکدل با بیان اینکه در حال حاضر برای ارایه کارت حکمت به ۳۶۰ هزار نفر برنامه ریزی کرده ایم، تصریح کرد: کارت حکمت خانواده شهدا صادر شده و برای جانبازان نیز در حال صدور است.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: ایثارگران با کارت‌های ایثارگری خود می‌توانند از خدمات تعریف شده برای جامعه هدف از جمله مراکز تفریحی، ورزشی و همچنین بلیت هواپیما با ۵۰ درصد تخفیف برخوردار شوند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خبرگزاری میزان بنیاد شهید ایثارگران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند