Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:52:39 GMT

نجات معجزه آسای سه اعدامی از قصاص در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۴۱۸۷

نجات معجزه آسای سه اعدامی از قصاص در مشهد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی کرد: سه زندانی محکوم به قصاص نفس که به دلیل قتل عمد به اعدام محکوم شده بودند با تلاش‌های دادستان مرکز استان، شورای حل اختلاف، کمیته صلح و سازش و مددکاران اجتماعی زندان و جلب رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند.

بیشتربخوانید: زن خطرناک تهرانی تحت تعقیب پلیس

وی گذشت و فداکاری را از خصوصیات بارز مردم این استان قلمداد کرد و افزود: هرسال در استان خراسان شمالی این چنین صحنه‌های باشکوهی که نمایانگر فداکاری و انسانیت است را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تصریح کرد: کسانی که عفو می‌کنند و از خطای دیگران می‌گذرند کسانی هستند که از حلم برخوردارند؛ زیرا عفو و گذشت خداوند از لغزش‌ها و گناهان مردم در پرتو حلم الهی است.

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی افزود: ایام سوگواری سالار شهیدان حسین بن علی (ع) و یاران باوفای آن حضرت فرصت مناسبی است تا زمینه آزادی تعداد دیگری از زندانیان استان فراهم گردد.

محمدی در خاتمه این خبر بابیان اینکه بین عدالت قضایی و عدالت سازشی در استان یک تعامل مثبت و سازنده برقراراست، اظهار کرد: در همین راستا جلسات مختلفی باهدف ایجاد صلح و سازش و با حضور شاکی و متشاکی در زندان‌های استان با هماهنگی دستگاه قضایی جهت آزادی تعداد دیگری از زندانیان محکوم به قصاص برگزار گردیده است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک آمار رهایی از اعدام در زندان‌های استان افزایش یابد.

منبع: فرانگر

انتهای پیام/

معجزه برای ۳ زندانی اعدامی در مشهد قبل از ماه محرم + جزییات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور مازندران
  • رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار در کجور
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند