Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:01:12 GMT

ثبت آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۵۱۹۶

ثبت آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها

دیگر زمان گشتن در میان انبوهی از نیازمندی های روزنامه ها و مجلات گذشته است. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روز افزون اینترنت و گوشی های همراه، روش های سنتی جستجوی کار و یافتن شغل جای خود را به روش های نوین و پر سرعت داده اند. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت ایران استخدام  (Www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IranEstekhdam.IR) یکی از بزرگترین مراجع انتشار آگهی هایاستخدام تهرانو سایر شهرستانها در ایران است. ده ها هزار کارجو به صورت روزانه از این سایت دیدن میکنند و از خدمات مختلف آن جهت یافتن شغل مورد نیاز خود استفاده می نمایند.

کارفرمایان گرامی در سراسر کشور به راحتی قادر هستند  تا از طریق خدمات ارائه شده در سایت ایران استخدام  به سادگی و با سرعت زیاد، نیروی مورد نیاز خود را از طریق ثبت آگهی استخدامی برای هر یک از استان های مد نظر خود استخدام  نمایند.

برخی از مهمترین مزایای ثبت آگهی استخدامی در سایت ایران استخدام:
1- انتشار آگهی استخدامی در سایت ایران استخدام به عنوان بزرگترین مرجع بروز آگهی های استخدامی سراسر کشور و بازدید صدها هزار نفری.
2- انتشار آگهی استخدامی در شبکه های مجازی متعلق به ایران استخدام با جامعه آماری بیش  از یک میلیون نفر.
3- انتشار آگهی استخدامی در سطح اینترنت و سایتهای خبری دیگر دیگر به واسطه مرجع و معتبر بودن سایت ایران استخدام.
4- ارسال آگهی استخدامی از طریق ایمیل و پیامک به کارجویان مورد هدف از طریق دیتابیس کارجویان عضو شده در سایت ایران استخدام.
5- انتشار آگهی استخدامی در اپلیکیشن سایت ایران استخدام با بیش از 100 هزار نصب فعال.

*با توجه به امکانات سایت ایران استخدام و استقبال بالای کارجویان سراسر کشور از خدمات این سایت، ثبت آگهی استخدام در سایت ایران استخدام به صورت تضمینی خواهد بود.

*ایران استخدام مفتخر به جلب اعتماد کارفرمایان شرکت‌ها و مؤسسات مهم و برتر ایران، طی چندین سال متمادی می‌باشد؛ پشتیبانان تلفنی واحد درج آگهی سایت ایران استخدام مشاور کارفرمایان گرامی سراسر کشور در رابطه با ثبت آگهی استخدامی جهت جذب نیرو هستند، برای مشاوره رایگان جهت جذب نیروی کار خود و درج آگهی استخدامبه سایت ایران استخدام مراجعه نمائید و یا با شماره تلفن 04142273673 تماس حاصل کنید.

منبع : انتهای پیام/

R30411/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: سکو‌های اینترنتی برای انتشار آگهی ملزم به اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان هستند و به این سکو‌ها یک هفته مهلت داده می‌شود.

وی گفت: در جلسه‌ای که با یکی از سکو‌های بزرگ انتشار آگهی املاک داشتیم موافقت کردند تا به سامانه املاک و اسکان متصل شوند و مقدمات آن انجام شده است و تا دو روز آینده این اتصال به طور کامل برقرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن از ساماندهی افزود: یکی دیگر از سکو‌های بزرگ این حوزه با اخذ استعلام از سامانه املاک و اسکان برای انتشار آگهی موافقت نکرد و چنانچه این مقاومت ادامه یابد، به استناد مصوبات شورای عالی مسکن و کمیته‌هایی که شورای امنیت برگزار کرده است بخش املاک این سکو‌ها تعطیل می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد