Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:29:06 GMT

دستیار سرمربی یووه: یوونتوس هرگز تسلیم نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۵۲۴۴

دستیار سرمربی یووه: یوونتوس هرگز تسلیم نشد

مارتوشیلو، دستیار سرمربی یوونتوس که در دیدار دیشب مقابل ناپولی به جای ساری روی نیمکت این تیم نشسته بود گفت یووه هرگز تسلیم نشد و به همین خاطر بود که سه امتیاز را بدست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه سرمربی جدید یوونتوس، ماتوریتزیو ساری همچنان به دلیل ابتلا به ذات‌الریه از همراهی تیمش ناتوان است، دیشب هم در بازی یووه مقابل ناپولی در هفته دوم فصل جدید سری آ، جیووانی مارتوشیلو به جای او هدایت بیانکونری را از روی نیمکت به عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی عجیب و غریبی که در نهایت با پیروزی 4-3 یووه در خانه‌اش به پایان رسید.

 

 

مارتوشیلو در پایان بازی به  خبرنگاران گفت:" ما بعد از گذشت یک ساعت از نظر بدنی دچار افت شدیم. در چنین شرایطی بازی مقابل تیمی مثل ناپولی که توپ را خیلی خوب به گردش درمی‌آورد سخت می‌شود. ولی از این گذشته ما دچار حواس‌پرتی هم شدیم و باید وقتی 3-0 جلو بودیم از موقعیت‌مان بهتر استفاده می‌کردیم".

 

دستیار سرمربی یوونتوس در ادامه گفت:" گل خوردن اشکالی ندارد ولی ما در عرض 16 دقیقه سه گل دریافت کردیم. شاید به خاطر 3-0 جلو افتادن خیال‌مان راحت شده بود و به همین خاطر اجازه دادیم ناپولی زهرش را به ما بریزد. وقتی تیم از نظر جاگیری و در واکنش‌ها دچار اشتباه می‌شود گل خوردن از بازیکنانی با این کیفیت طبیعی است".

 

مارتوشیلو در ادامه اظهار داشت:" من حدود یک ماه است که در این سمت مشغول به کار هستم و حتی در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل هم شاهد بودم که این تیم هرگز تسلیم نمی‌شود. این روحیه در یووه برایم خیلی جالب بوده است. بازیکنان ما از همه توان‌شان مایه گذاشتند تا در نهایت این بازی را با بهترین نتیجه به پایان برسانند و این خصوصیت فوق‌العاده‌ای است".

 

یوونتوس ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم

پس از پایان یافتن بازی‌های ملی در ماه مارس، بازیکنان یوونتوس به تمرینات باشگاهی خود بازگشتند.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم