Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@13:46:32 GMT

تعدیل نیرو در شهرداری تهران مطرح نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۵۷۲۷

تعدیل نیرو در شهرداری تهران مطرح نیست

به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه پیش از آغاز یکصد و شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی امروز صبح با حضور شهردار و سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران اظهارداشت: موضوع جلسه تغییر ساختار شهرداری تهران بود.
وی افزود: ما منتظر رایحه تغییر ساختار شهرداری بودیم و از شهردار درخواست کردیم هرچه سریعتر این لایحه را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی با بیان اینکه شهردار در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد اظهارداشت: شهردار در این جلسه قول داد به‌زودی لایحه را به شورای شهر تهران ارائه کند.
رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر شهرداری تهران با ۹ معاون اداره می‌شود و ۴۳ شرکت و سازمان در زیرمجموعه خود دارد.

وی افزود: همچنین شهرداری تهران ۶۸ هزار نفر پرسنل دارد که با حضور شورای پنجم در مدیریت شهری چهار هزار و ۵۰۰ نفر کم شده است.
هاشمی گفت: همچنین ۵۰ هزار نفر نیز برون‌سپاری شده است.
رییس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: درآمد شهرداری افزایش پیدا نمی‌کند و این ساختار معیوب است که از زمان قالیباف بحث اصلاح ساختار مطرح بود و در این زمینه مطالعاتی انجام شده است.
تهرام/۷۲۴۴/ ۱۰۰۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر درآمد شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر تهران شهرداری شهرداری تهران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکرداد. مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند. رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد. سیدمحمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکرداد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد. زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد. عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • عملیاتی شدن ساخت واگن‌ها توسط چین/ شهردار تهران پیگیر موضوع در هیات دولت است
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران