Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، روز گذشته نهم مردادماه در یادواره شهدای روستای سو‌ها که با محوریت گروه جهادی «راه ناتمام» توسط بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه اردو‌های جهادی یکی از منابع ارزشمند انتقال روحیه بسیجی به نسل جوان می‌باشد، تاکید کرد: در مسئولیت‌ها نباید از یاد شهدا غافل شویم، چراکه مدیون شهدا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقبق اردبیلی با اشاره به این که اردو‌های جهادی هر سال از لحاظ کیفی در سطح بالاتری قرار می‌گیرد، ادامه داد: قطعا یکی از ابزار‌های مهم توانمند سازی فرهنگی دانشگاه برگزاری اردو‌های جهادی می‌باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: تولید نسل جوان انقلابی در قالب برگزاری این اردو‌ها امری مبارک و ارزشی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن یادواره شهدا سوها گروه جهادی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با یکم اردیبهشت ماه که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است مراسمی به همین منظور از سوی کمیته ملی المپیک ساعت ۹ صبح روز شنبه اول اردیبهشت در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س)تهران با حضور جمعی از خانواده های معزز شهدا، مسئولین و اصحاب رسانه برگزار می شود.

لذا از عموم مردم بخصوص خانواده های معزز شهدا دعوت می شود تا با حضور در این مراسم روح و جسم خود را با عطر بهشتی شهیدان متبرک نموده و تجدید میثاقی دوباره با آرمان های شهدای عزیزمان داشته باشیم.

کد خبر 6081680

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • یادواره شهدای روستای سرخا پایین بندرعباس
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در بیجار
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است