Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح نیا مدیر روابط سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به توافق صورت گرفته بین این نهاد با سازمان اوقاف و صنعت و معدن و تجارت استان راجع به توزیع اقلام اساسی ویژه محرم  گفت:هیئت‌های مذهبی دارای مجوز برای دریافت سهمیه کالا‌های اساسی باید به سازمان تبلیغات اسلامی شهر خود مراجعه و با دریافت معرفی نامه، به سازمان اوقاف و امور خیریه و صنعت و معدن رجوع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی معرفی شده به سازمان اوقاف مقادیری وجه نقد برای کمک دریافت می‌کنند افزود:اداره صنعت و معدن نیز اقلام اساسی مانند گوشت قرمز و مرغ، روغن و شکر در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

فلاح نیا با اشاره به اینکه ۴ هزار هیئت مذهبی در مازندران وجود دارد گفت:از این تعداد حدود ۲ هزار هیئت دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

مدیرروابط سازمان تبلیغات اسلامی مازندران افزود:این طرح تا پایان دهه اول محرم ادامه دارد.
انتهای پیام/س   توزیع اقلام اساسی میان هیئت‌های مذهبی در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین

سارا طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری و در حوزه بانوان اظهار کرد: ناظر به مسائل پیش روی انقلاب یکی از محورهای مهمی که در سال جاری دنبال می‌کنیم موضوع روایت پیشرفت است و خانم‌ها باید وارد این جهاد امروز شده تا افق مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کنند.

وی افزود: یکی از مسیرهایی که کمک می‌کند تا بتوانیم در برابر دشمن پیروز شویم این است که بانوان بتوانند پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه زنان را به طور صحیح و جذاب برای جامعه روایت کنند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دیگر ما در سال جدید در حوزه افزایش جمعیت است، تصریح کرد: ارتقا و توانمندسازی بانوان در مأموریت کلان سازمان تبلیغات یعنی جهاد تبیین باید عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که گفتمان سازی الگوی سوم را رقم بزنیم، ادامه داد: باید هویت زن ایرانی را به حل مسائل کلان انقلاب اسلامی مخصوصاً مأموریت‌های ویژه بانوان در انقلاب گره بزنیم.

طالبی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین است، ادامه داد: تولید محتواهای مناسب برای بانوان و تربیت کنشگر در این حوزه در اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما علاوه بر اینکه باید گفتمان تولید روایت در عرصه هویت دهی به زنان و دختران جوان را ارتقا دهیم، باید بتوانیم توان رسانه‌ای استان‌های مختلف را نیز ارتقا دهیم.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: یکی از اقدامات ما طراحی رویدادهایی است که در آن میدان جهاد تبیین بانوان طراحی شده و ارتقا توانمندی بانوان در این رویدادها در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان یادآور شد: تبلیغات اسلامی قزوین در حوزه دختران نوجوان با اجرای طرح ابتکاری همچون شیرین بیان و دختران حاج قاسم در بین استان‌های دیگر پیش رو بوده و استان‌های دیگر باید از استان قزوین الگو بگیرند.

کد خبر 6084073

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین