Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، مظاهر نیکخواه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با قدردانی از تلاش خدمات ارزشمند امیرحسین همتی معاون قبلی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، حکمت‌الله ریاحی را به عنوان معاون جدید آموزشی این دانشگاه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهر نیکخواه در جمع هیئت رئیسه، مدیران گروه‌های آموزشی و مدیران اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با بیان اینکه افزایش تولید علم ارتباط مستقیمی با کیفیت آموزش در دانشگاه دارد، گفت: برای بالابردن سطح کیفیت آموزش باید اعضای هیئت علمی از آموزش محور به سوی پژوهش محوری گام بردارند.

وی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پیشبرد اهداف عالی آموزش، راه‌اندازی رشته‌های جدید کاربردی و مهارت‌محور در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه تحصیلات تکمیلی است.

در این نشست امیرحسین همتی معاون سابق آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم با ارایه گزارش جامعی از دو سال فعالیت آموزشی خود گفت: با پیگیری‌های انجام شده و ارایه مستندات آموزشی، مهرماه سال ۱۳۹۹ تعداد ۳۷ رشته کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه اضافه می‌شود.

حکمت‌الله ریاحی معاون جدید آموزشی واحد شهرکرد هم با قدردانی از انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: انتظار می‌رود با همکاری مجموعه دانشگاه، بتوانیم با دست یابی به اهداف متعالی آموزشی، به پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان و کشور کمک کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات ۲۳ ماهه امیرحسین همتی قدردانی و با صدور حکمی حکمت‌الله ریاحی به‌‌عنوان معاون جدید آموزشی واحد شهرکرد منصوب شد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد حسینی با تاکید بر اهمیت استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی اظهارداشت: دانشگاه های فنی و هنرستان ها اگر در کنار کارخانه ها و مراکز صنعتی و معدنی و پارکهای علمی و فناوری باشند می توانند از تجهیزات و امکانات آنها برای آموزش عملی دانشجویان و دانش آموزان  بهره ببرند

دکتر حسینی افزود: از طرف دیگر فرهنگ سازی در جامعه و بین خانواده ها برای سوق دادن فرزندان به سمت مهارت آموزی در دانشگاه ها از اهمیت فراوانی برخوردار است تا فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای در سال های اخیر با حمایت دولت مردمی گام های بلندی به سمت مهارت افزایی برداشته است و جوانان گرایش و اقبال بیشتری برای تحصیل در این دانشگاه پیدا کرده اند چون اشتغال به کار آنان در آینده تقریباً تضمین شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی اظهارداشت: دانشگاه های فنی و هنرستان ها اگر در کنار کارخانه ها و مراکز صنعتی و معدنی و پارکهای علمی و فناوری باشند می توانند از تجهیزات و امکانات آنها برای آموزش عملی دانشجویان و دانش آموزان  بهره ببرند همچنان که دانشگاههای علوم پزشکی از دسترسی به بیمارستان ها برای آموزش دانشجویان بیشترین استفاده را بعمل می آورند.

دکتر حسینی همچنین با اشاره به مطالبه  اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مبنی بر تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه ملی مهارت و تاسیس شهر مشاغل و پارک های مهارت و صنایع خلاقه، این پیشنهادها را موجه و قابل پیگیری دانست.

در پایان این مراسم با حضور دکتر حسینی از برگزیدگان کنفرانس، پژوهشگران برتر، حامیان دانشگاه و کنفرانس و نیز پیشکسوتان دانشگاه از جمله پروفسور حسن کی پور تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند