Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزینه لباس فرم ۶ هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد از سوی آموزش و پرورش استان بوشهر تامین می‌شود و دانش آموزان لباس فرم خود را رایگان دریافت می‌کنند. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی، صبح امروز در نشست با مسئولان  آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت اظهار داشت: در سال گذشته با همکاری آمورش و پرورش و مجموعه‌های دولتی و خصوصی استان بوشهر، طرح ارائه یک بسته تحصیلی به میزان 200 هزار تومان شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر کیفی سازی ارائه بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان گفت: امسال به دنبال اجرای کیفی این طرح در سطح استان هستیم که بنا داریم با همکاری آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی، این بسته‌های تحصیلی را به میزان 300 هزار تومان برای هر دانش آموز نیازمند در نظر بگیریم و تا قبل از 20 شهریورماه در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 6 هزار و 200 دانش آموز بی بضاعت تحت حمایت این نهاد است خاطر نشان کرد: کمیته امداد کیف، کفش و لوازم تحریر همه این دانش آموزان را تامین می‌کند و آموزش و پرورش زمینه‌ تامین هزینه لباس فرم مدارس این دانش آموزان فراهم می‌کند.

لطفی با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از ابتدای شهریور تا 10 مهر ماه امسال تصریح کرد: این جشن به مدت 40 روز و در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله  نخست آن برای کمک رسانی عموم مردم و خیران است و مرحله دوم آن در 10 مهر ماه ویژه مدارس و کمک رسانی اولیای دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته 3 میلیارد تومان جذب و به تحصیل دانش آموزان نیازمند کمک شد خاطر نشان کرد: مدارس در طول این جشن، بیشترین تاثیرگذاری را برای جذب منابع انجام می‌دهند و هر میزانی که جذب شد برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت آن مدرسه هزینه می‌شود.

 سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر هم با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد در ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: ما همه دانش آموزان را بچه‌های خودمان می‌دانیم و به اعتقاد من هیچ دعایی بهتر و با ارزش‌تر از لبخند یک دانش آموز نیست.

غلامحسین حسینی، با تاکید بر اینکه جوانان و دانش آموزان بزرگترین سرمایه‌ انسانی برای آینده جامعه هستند گفت: مدرسه بزرگترین منبع برای تربیت این سرمایه‌ها است و ما مسئولان باید به فکر رفع نیازها و مشکلات تحصیلی آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه اول مهر ماه و آغاز سال تحصیلی از بهترین روزهای دانش آموزان است تصریح کرد: بهترین لذت برای یک دانش آموز موقعی است که لوازم تحصیلی آن از جمله کیف، کفش، لباس و لوازم تحریر قبل از شروع مدرسه به دستش برسد و اگر پس از آن باشد لذتی برایش نخواهد داشت.

بیش از 6000 بسته تحصیلی به دانش آموزان بوشهری در جشن عاطفه‌ها اهدا می‌شود فعالیت 180 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها برگزاری "جشن عاطفه‌ها" در 7 و 8 شهریور ماه در سراسر کشور

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر آمادگی خود را برای همکاری با کمیته امداد در تهیه لباس فرم رایگان مدرسه برای دانش آموزان نیازمند اعلام کرد.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رضا سابکی گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.
سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.
وی از  اولیاء دانش‌آموزان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانند.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش