Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@19:47:25 GMT

«۶۰ روز زیر آتش» با یکی از فرماندهان جنگ

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۷۵۹۰

«۶۰ روز زیر آتش» با یکی از فرماندهان جنگ

مدیر انتشارات دارخوین از انتشار کتابی با عنوان «۶۰ روز زیر آتش» شامل خاطرات یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیر انتشارات دارخوین، با اشاره به آثار جدید در آستانه چاپ این انتشارات گفت: «متولد ماه کامل»، شامل زندگی‌نامه داستانی سردار محمدعلی باغبانی، معاون عملیاتی تیپ قمر بنی هاشم از جمله آثاری است که در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این اثر که به قلم علیرضا قائدی نوشته شده، شامل خاطراتی از دوران کودکی تا بزرگسالی و مربوط به دوره‌های مبارزات پیش از انقلاب تا دفاع مقدس است.

به گفته مدیر انتشارات دارخوین، «۶۰ روز زیر آتش» از دیگر آثار این انتشارات است که به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. این اثر خاطرات نورالله صالحی، فرمانده یکی از گروه‌هان‌های لشکر امام حسین (ع) است که به قلم سمیه کاظمی نوشته شده است.

احمدی همچنین از انتشار کتابی درباره خاطرات یکی از پهلوانان استان اصفهان نیز خبر داد و یادآور شد: «پهلوان اسماعیل» عنوان این اثر است که به قلم احمد مدحی نوشته شده و شامل زندگی‌نامه و خاطرات شهید اسماعیل سلیمیان، از شهدای کربلای ۵، است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنگ تحمیلی خاطرات دفاع مقدس 8 سال دفاع مقدس 8 سال جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یوسف پور عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ضمن قدردانی از تمامی دست اندکاران این همایش اظهار کرد: سال گذشته مجموعه جلسات و کارگاه‌های آموزشی و ۷۰ وبینار برای این همایش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه برای پرچمداری محیط زیست در دستور کار بود تصریح کرد: ۵۳ ایده برای این همایش به دست ما رسید و در کنار آن جشنواره عکس و پوستر نیز برگزار شد.

یوسف پور با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست رسید بیان داشت: دو مشن گرافی و انیمیشن، ۳۵ پوستر و ۶ کلیپ تبلیغاتی از جمله اقداماتی بود که انجام شد.

وی عنوان کرد: ۵۰۰ نفر در این همایش شرکت کردند و تعداد ۹۴ نفر اعضا هیئت علمی حضور داشتند.

یوسف پور با بیان اینکه ۲۴۰ مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۲۱۰ مورد آن پذیرفته گردید عنوان کرد: ۵۰ داور آثار ارسال شده به این جشنواره را داوری کردند.

وی خاطر نشان کرد: ۳ دل‌نوشته در بخش دانش آموزی و ۳ دل‌نوشته در بخش بزرگسالان نیز به این دبیر خانه ارسال شد.

یوسف پور با اشاره به اینکه این همایش کار مشترک بین دانشگاه و محیط زیست بود گفت: تلاش ما این است از یونسکو کمک مالی گرفته شود تا کمک حال قدم‌های بعدی ما باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این بود که این همایش را با رویکرد محیط زیستی پیش ببریم و از ظروف یک بار مصرف و همچنین از ظرفیت هنر در این همایش استفاده کنیم.

کد خبر 6081493

دیگر خبرها

  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • بقیع تاریخ زنده است 
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال