Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان اصفهان، مسؤول فرهنگی این مجمع منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، طی حکمی از سوی مسؤول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان اصفهان، «حسن نبوی زاده» به عنوان مسؤول فرهنگی این مجمع منصوب شد.

 

در بخشی از حکم مجید دانشمندی خطاب به حسن نبوی زاده آمده است: نظر به حسن شهرت، سوابق و تجربه ارزنده جنابعالی و به منظور هم افزایی اندیشه های پویا و خلاق در توسعه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی جنابعالی را به عنوان مسؤول فرهنگی مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این حکم طی مراسمی با حضور دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، حجت الاسلام سمیع الله مردان رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و مسؤولان شورای هیئات مذهبی این شهرستان به حسن نبوی زاده تقدیم شد.

 

مجمع جهانی حضرت علی اصغر یک سازمان مردم نهاد و غیرانتفاعی مذهبی است که در سال ۱۳۸۳ برای برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم تأسیس شده است. همایش شیرخوارگان حسینی در ۳۸۰ نقطه استان اصفهان زیر نظر این مجمع فعالیت می کند.

 

حسن نبوی زاده فعال فرهنگی مذهبی شهرستان آران و بیدگل سابقه فعالیت فرهنگی به عنوان مسؤول کانون فرهنگی دارالفنون و مسؤولیت مجمع جهانی حضرت علی اصغر در آران و بیدگل و همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان آران و بیدگل را در کارنامه فرهنگی خود دارد. وی هم اکنون مسؤول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی شهرستان آران و بیدگل است./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم خطبه نماز جمعه هفته دولت نماز جمعه شیراز روز جهانی مسجد خراسان جنوبي عزاداری محرم شبستان یزد اصفهان انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ عبدالله زاده فرمانده بسیج کارگری آران و بیدگل در این مراسم شهدا در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و میهن عزیزمان از جان و دل گذشتند و اکنون وظیفه ماست تا در هر مسئولیتی که هستیم با الگو برداری از ایشان در مسیر درست گام برداریم لذا در اولین روز هفته کار و کارگر در مزار مطهر شهدای گرانقدر حضور یافتیم تا با آنان تجدید میثاق داشته باشیم.


آران و بیدگل حدود ۸۵۰ شهید در دوران مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد