Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@08:52:35 GMT

فیبر نوری شهرک های صنعتی البرز توسعه یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۸۱۱۶

فیبر نوری شهرک های صنعتی البرز توسعه یافت

استان البرز ۱۳ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی دارد .

به گزارش ایرنا، حمید همت زاده روز یکشنبه در همایش مدیران شرکت های تجاری سازی استان البرز افزود: اکنون حدود سه هزار سرویس دیتا به نهادها و ادارات استان واگذار شده که آمادگی لازم برای  انجام تفاهم نامه وتضمینخدمات (sla) در زمینه بعضی از سرویس های دیتا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۹ شرکت خدمات اینترنتی در البرز فعال است که  ۵۸ درصد مشترکان خدمات اینترنتی از مخابرات و ۴۲ درصد از سایر شرکت ها خدمات دریافت می کنند.

اکنون  بیش از ۲ هزارو ۸۰۰  مشترک سرویس تجاری دیتا در استان وجود دارد که این تعداد ، سه درصد کل مشتریان تجاری کشور را تشکیل می دهند.

همت زاده بیان داشت:  اجرای سرویس تضمین در ارائه کیفیت بالای سرویس های درخواستی مشتریان «sla»  موجب شده که میزان رضایتمندی در بین مشتریان افزایش یابد.

 تاکنون بیش از چهار هزار و ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان احداث شده است.

 امسال در بخش «ای. دی. اس. ال»   ۱۵ هزار پورت  در البرز دایر شده و ۱۶۴ مشترک از این سرویس استفاده می کنند.

توسعه فیبر نوری در مناطق روستایی نیز از اولویت برنامه های اداره کل مخابرات استان البرز است که بخشی از آن نیز انجام شده است.

طی سال جاری ۱۹ هزار شماره تلفن ثابت جدید دایر شده که میزان تلفن ثابت فعال در استان البرز به یک میلیون و ۹۱ هزار مشترک رسیده است 

۲۰۹۸/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر تلفن دولتی و خصوصی شماره تلفن فیبر نوری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است

هاشم علایی گفت: برای تامین زمین طرح‌های تولیدی مرکز استان، فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی ۲ اردبیل در حال آماده‌سازی است که جدول‌بندی و زیرسازی معابر، پست برق ۶۳ کیلوولت و خط توزیع برق فشار متوسط هوایی آن اجرایی شده و تامین سایر زیرساخت‌ها هم در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: برای اجرای این طرح‌ها، اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد ریال هزینه شده و تلاش می‌شود مراحل واگذاری زمین، طی چند ماه آینده آغاز و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.

به گفته او، شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان اردبیل محسوب می‌شود که علاوه بر قطب تولید، بخش اعظمی از اشتغال استان را هم به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه ۸۰۰ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی متفاوت از مرحله پی‌ریزی تا نصب و تجهیز ماشین آلات در شهرک‌های صنعتی استان در دست اجراست افزود: از بدو تاسیس شهرک‌های صنعتی استان تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در سطح بیش از ۶۵۰ هکتار منعقد شده است که از این میزان ۷۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با اشتغالزایی بیش از ۱۳ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال است و بقیه نیز با پیشرفت فیزیکی متفاوت از مرحله پی‌ریزی تا نصب ماشین آلات در دست اجراست.

علایی ادامه داد: از این تعداد ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی راکد و غیر فعال در شهرک‌های صنعتی شناسایی شده که با ارائه تسهیلات سایر کمک‌های لازم به دنبال فعال کردن آنها هستیم.

او از واگذاری زمین به سرمایه گذاران با شرایط نقد و اقساط همچنین واگذاری زمین به سرمایه گذاران از طریق سامانه الکترونیکی با هدف جلوگیری از ایجاد رانت و رعایت عدالت در فرآیند واگذاری زمین خبر داد و گفت: اعمال بخشودگی تا ۵۰ درصد اقساط قیمت حق بهره برداری زمین در مناطق کمتر توسعه یافته (شهرک‌های صنعتی کوثر و گرمی و نواحی صنعتی رضی، نیر، مشگین شهر، هشجین، نوجه ده، روح کندی، شکرآب و پارس آباد) از مشوقهایی است که به سرمایه گذاران این مناطق داده می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه برگزاری تورهای صنعتی، نمایشگاه‌ها، حمایت از دانش بنیان شدن، برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، شناسایی نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی، ارائه برنامه‌های حمایتی به منظور جذب سرمایه گذاران خارجی، کمک به افزایش صادرات محصولات صنعتی و اخذ مجوزهای استاندارد سازی واحدهای تولیدی، حمایت‌های خوشه‌ای از واحدهای تولیدی را از دیگر مشوق‌های سرمایه گذاری در استان ذکر کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟