Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمئونه برای شناختن ترکیب نهایی تیمش برای نیمه اول فصل ۲۰-۲۰۱۹ لحظه شماری می‌کند. 

طرفداری- دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید از پرداختن به شایعاتی که مائورو ایکاردی را به تیمش لینک می‌کنند، امتناع کرد.

به گزارش سایت گل، برخی منابع می‌گویند روخی بلانکوس در تلاش است تا مهاجم طرد شده اینتر را به واندا متروپولیتانو بیاورد اما سرمربی آرژانتینی تیم در نشست خبری خود در این رابطه توضیح داد:

همیشه جوابم یکسان است: من نمی‌توانم در مورد بازیکنانی که اینجا نیستند صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است که فقط می‌توانم در مورد بازیکنانی که در اختیار داریم صحبت کنم. 

او در رابطه با بازار نقل و انتقالات تشریح کرد:

هنوز منتظر بسته شدن آن هستیم تا ببینیم چه بازیکنانی یقینا تا دسامبر با ما خواهند ماند چون در ماه دسامبر گزینه‌های جدیدی مطرح می‌شوند. اما احتیاجی به تکرار این نیست که دوست دارم بازار مثل انگلیس قبل از شروع شدن لیگ بسته شود. در این صورت می‌توانیم با تمام ترکیبی که در اختیار داریم، فصل را آغاز کنیم. 

اتلتی امروز در حالی با ایبار رو به رو می‌شود که بازگشت دیگو کوستا که دو بازی ابتدایی تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد، خبر خوشی برای آن‌ها محسوب می‌شود.

همیشه روی تاثیر گذاری دیگو تاکید کرده‌ام. همیشه این را گفته‌ام و برایم قابل لمس است. او بازیکن بسیار مهمی برای تیم و باشگاه ماست. امیدوارم در این فصل رقابت طلبی و قدرتش به عنوان یک مهاجم را به اعضای تیم نشان دهد. او پیش فصل خیلی خوبی داشت و فردا کارش را در لیگ شروع می‌کند. قطعا کارش را با جاه طلبی بالایی آغاز خواهد کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم