Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در مسابقات جهانی ما انتظار داشتیم نتایج ارتقا داشته باشد اما همان چیزی که از قبل کاشته بودیم را برداشت کردیم و نتایج بهبود نداشت. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات مجارستان اظهار داشت: آمادگی بچه‌ها به تلاشی که در زمان تمرین و اردوهای از خود نشان دادند، بر می‌گردد ولی اینکه چه نتایجی رقم خورد باید بگویم‌ نتایج نمی‌توانست خیلی از اهالی قایقرانی را راضی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها حداکثر تلاش خود را کردند ولی نتیجه آن چیزی نبود که از سابقه آنها انتظار می‌رفت. کسی که ورزشکار باشد و در جهانی و سهمیه المپیک شرکت کرده باشد می‌داند که تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا خودش را اثبات کند و نامش را برای المپیک ثبت کند به همین دلیل تمام تلاش خود را خواهد کرد. بچه‌های ما هم‌ تلاش کردند اما دیگر رقبا بیشتر کار کردند. با توجه  به امکانات سخت افزاری و اردوها ما ضعف داشتیم. اردوها از ابتدای فروردین ماه شروع شد. ما انتظار داشتیم نتایج ارتقا داشته باشد اما همان چیزی که قبل کاشته بودیم را برداشت کردیم و نتایج بهبود نداشت.

رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص احتمال تغییر در کادر فنی تیم‌ها اعلام کرد: اینکه سریعا با یک عطسه و سرفه دارو بخوریم خوب است اما اینکه با یک غصه کوچک تمام در و پنجره‌ها را ببندیم و قفل کنیم زیبا نیست. مربیان ما باید توضیح دهند. همه ما انتظار داشتیم در قایق 4 نفره در قهرمانی جهان در فینال باشیم و باید توضیح دهند چرا نتوانستند نتایج لازم را بگیرند. قطعا مربیان خواهند گفت که زمان کافی  نداشتند و امکانات  و اردوها کافی نبوده است اگر این موارد باشد باید بررسی و واکاوی شود اگر صحیح باشد که حتما همین طور است که هیچ در غیر اینصورت حتما باید بنشینیم و تغییر و تحولاتی را ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: ما در ایران همین تعداد ورزشکار را داریم و چند سالی است از این افراد استفاده می‌کنیم و زنگ خطری برای حضور آنها وجود نداشته است. مربیان ما نیز همین افراد با این دانش هستند.سطح مربیان،  ورزشکاران و لوازم ما همین است اما باید علم و دانش روز دنیا را تزریق کنیم و روی نوجوانان و جوانان کار کنیم. استعدادهای کشف شده در المپیادها وارد اردو می‌شوند و قایقرانان زیر 23 سال ما از الان برای بازی‌های آسیایی 2022 در اردو هستند. زمانی می‌توانیم مدعی باشیم که برنامه‌ها مدون است که تمام این مراحل را طی کرده باشیم و پازل‌ها تکمیل باشد بعد از آن مربی دانشمند برون مرزی نیاز داریم‌.

سهرابیان افرود: رشته ما در بازی‌های آسیایی و المپیک پر مدال است و باید روی آن سرمایه‌گذاری کرد. خداراشکر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک استارت کمک به این  فدراسیون پرمدال و فقیر را زده است. تاریخ مصرف وسایل ما تمام شده است اما بچه‌های ما با همین داشته‌ها تمرین می‌کنند. کمک وزارت و کمیته برای خرید قایق و توسعه قایقرانی تا چند سال آینده به نتیجه می‌رسد و پاسخ اعتماد آنها را خواهیم داد. کمیته ملی المپیک 25 میلیون تومان سهم خود را داد و با دستور دکتر سلطانی فر کمک وزارت وررش نیز در این هفته به دستمان می رسد و با واریز آن به حساب شرکت وارد کننده، قایق‌هایی که از سال 96 خریداری شده و در کانتینر‌ها خاک می‌خورد را تحویل می‌گیریم و بچه‌ها با قایق‌های نسبتا خوب تمرین می‌کنند و می‌توانند سطح توان خود را با یک قایق سالم اندازه گیری کنند.

وی در خصوص رقابت‌های پیش رو برای کسب سهمیه المپیک گفت: مسابقات قهرمانی آسیا آبان ماه در کره جنوبی در روئینگ برگزار می‌شود. دو ماه بعد در سوئیس کاپ جهانی  برگزار می‌شود که در آن سهمیه توزیع می‌ شود.در آبهای آرام مسابقات قاره‌ای اوایل اردیبهشت ماه در تایلند برگزار می‌شود و در آن کسب سهمیه وجود دارد. اگر به دنبال کسب سهمیه و حضور در المپیک هستیم باید تمام توان خود را در این مسابقات به کار بگیریم و این نتیجه دور از دسترس نیست.

ششمی مجللی در قایقرانی قهرمانی جهان



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقامیرزایی برای دومین بار المپیکی شد/ چهار سهمیه برای پاروزنان

به گزارش خبرنگار مهر، در چهارمین و آخرین روز از مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در توکیوی ژاپن، علی آقامیرزایی در فینال کایاک هزار متر مردان با وجود کسب نشان برنز با توجه به قوانین موجود به عنوان دومین قایقران آبهای آرام کشورمان صاحب سهمیه حضور در بازیهایی المپیک پاریس شد.

علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی و اینکه اولویت سهمیه با قایق گروهی است و با توجه به اینکه قایق تکنفره قزاقستان دوم شده بود ، دومین سهمیه المپیکی ماده کایاک مردان به نفر سوم تعلق گرفت. به این ترتیب آقامیرزایی با وجود کسب مدال برنز صاحب سهمیه المپیک شد. در هر ماده دو قایق راهی بازیهای پاریس شدند.

علی آقامیرزایی با کسب این سهمیه برای دومین بار متوالی راهی بازیهازی المپیک می شود. پیش از این در تاریخ قایقرانی کشورمان محسن شادی در روئینگ دوبار در این رویداد حاضر بوده و آقا میرزایی دومین پاروزنی است که شانس شرکت در دو المپیک پی در پی را بدست آورده است.

صبح امروز محمد نبی رضایی قایقران جوان ماده کانو هم موفق شد صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک فرانسه شود.

پیش از این در جریان آخرین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک که همزمان در کشور کره جنوبی در جریان است، فاطمه مجلل در روئینگ تک نفره زنان و تیم دو نفره زنان کشورمان در روئینگ متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی دو سهمیه با ارزش را برای ایران بدست آورده بودند.

با پایان یافتن این دو رویداد، قایقرانی کشورمان با چهار قایق در رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه شرکت خواهد کرد.

کد خبر 6083920

دیگر خبرها

  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه
  • چهار سهمیه المپیک برای پاروزنان ایران
  • قایقرانی 4 سهمیه المپیک گرفت/ اولین سهمیه تاریخی در قایق دو نفره
  • سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد
  • آقامیرزایی برای دومین بار المپیکی شد/ چهار سهمیه برای پاروزنان
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران