Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:46:05 GMT

میزبانی داماش از آرمان گهر سیرجان در رشت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۹۵۰۵

میزبانی داماش از آرمان گهر سیرجان در رشت

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر سه شنبه هفته جاری ۱۲ شهریورماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

میثم محبوب افزود: به دلیل میزبانی تیم های سپیدورد رشت و داماش گیلانیان در هفته چهارم لیگ دسته یک، بازی تیم های داماش و آرمان گهر سیرجان روز سه شنبه برگزار می شود و تیم سپیدرود نیز فردا در رشت به مصاف حریف خود خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون تیم فوتبال داماش گیلانیان در رقابت های لیگ دسته اول و در سه بازی انجام شده نتایج قابل قبولی کسب کرده و امیدواریم که در این دیدار خانگی نیز بتوانیم به پیروزی برسیم و همچنان جزو تیم های صدرنشین باشیم.

محبوب اضافه کرد: البته برای کسب پیروزی برابر تیم آرمان گهر سبرجان نیاز به حمایت طرفداران خود داریم و امیدوارم که این طرفداران همانند گذشته در این دیدار نیز حمایت همه جانبه ای از داماش داشته باشند تا بتوانیم برابر آرمان گهر به برتری برسیم.

تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، تیم داماش گیلانیان با کسب پنج امتیاز در مکان ششم و تیم آرمان گهر سیرجان نیز با کسب دو امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی باشگاه های کشور جدول رقابت های لیگ فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز با حضور موریسیو موتا پائز سر و شکل تازه ای به خود خواهد گرفت و بازیکن دعوت شده با انگیزه بیشتری تمرین خواهند کرد.

در بین بازیکنان دعوت شده، در پست لیبرو، یک رقابت زیبا و هیجان انگیز شکل گرفته که حالا با انصراف مهدی مرندی به اوج خود رسیده است.

محمدرضا حضرت پور و آرمان صالحی دو لیبروی آماده این روزهای تمرینات تیم ملی هستند که قصد دارند هر طور شده خود را به کادر فنی به عنوان لیبروی اول تحمیل کنند.

هر دو در لیگ عملکرد بسیار خوبی را از خود پشت سر گذاشتند. حضرت‌پور که با تیم شهداب یزد نایب قهرمان لیگ شد و آرمان صالحی با شهرداری ارومیه فصل بی‌نظیری را سپری کرد و خیلی ها در حال حاضر او را آماده‌تر از حضرت پور می دانند.

یک لیبروی سوم به نام مهران توانا نیز در اردو حضور دارد،. توانا در دور مقدماتی لیگ عالی کار کرد و بارها در تیم هفته قرار گرفت. او نیز به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان