Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:52:30 GMT

امام جمعه میانه: بسیج مطیع ولایت است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۹۹۱۱

امام جمعه میانه: بسیج مطیع ولایت است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالله محمّدی روز یکشنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه میانه،  با بیان اینکه سپاه به درستی نام جشنواره برترین های خود را مالک اشتر انتخاب کرده است، گفت: مالک اشتر از وفادارترین یاران امیرالمومنین(ع) بود و تا پایان عمرش حتی ذره ای در دفاع از ولایت سستی نکرده و همواره در رکاب مولای خویش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیای اینکه امروز سربلندی و اقتدار کشور در سراسر جهان، نتیجه استقامت بسیجیان است،  اظهار کرد: بسیج همچون مالک اشتر همواره در خط ولایت است و هیچ راهی جز خط ولایت نمی شناسد.

 امام جمعه میانه بر الگوگیری از معصومین(ع) و یاران مطیع آنان، تاکید کرد و گفت: اگر سبک زندگی ما علوی گونه و مالک اشتر گونه باشد، دشمن هرچند هم تلاش کند تا ما را بکوبد، هرگز موفق نخواهد شد و دنیا و آخرت، عزیز خواهیم بود.

 فرمانده سپاه میانه نیز در جشنواره مالک اشتر با تقدیر از رده ها و نفرات برتر بسیج، گفت: جشنواره مالک اشتر فرصتی برای قدردانی از فعالیت های بی وقفه و شبانه روزی بسیج است.     

 حسین محمّدی با بیان اینکه جوهره اصلی فعالیت های بسیج، خدمت رسانی است و این مسیر همان مسیر ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب است، اظهار کرد: بسیج همواره در رکاب ولایت بوده و ولایت مداری و اطاعت پذیری در وجود بسیج، عینیت یافته است.

 وی با اشاره به گوشه هایی از فعالیت های بیشمار بسیج، همه آحاد بسیج را لایق قدردانی دانسته و افزود: ما در جشنواره مالک اشتر، تنها موفق به تجلیل از موفق ترین رده ها و نفرات برتر بسیج می شویم و این به معنای کم کاری یا ضعف در دیگر رده ها نیست.

 محمدی، مالک اشتر را از اصحاب باوفا و از فرماندهان دلیر، شجاع، دیندار، مومن و مخلص در رکاب امیرالمومنین(ع) معرفی کرد و علت نامگذاری این جشنواره را الگوگیری بسیجیان از این انسان ولایت مدار و نامه ۵۳ حضرت علی(ع) به مالک اشتر دانست.

 جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی رده ها و نفرات برتر بسیج با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان و مسئولین در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان میانه برگزار شد.

در این مراسم، علاوه بر اهدای لوح و تجلیل از نفرات و رده های برتر بسیج در طول سال ۱۳۹۷، از آزادگان سرافراز شهرستان میانه تجلیل شد.  

/۳۰۷۱/۷۲۳۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر حضرت علی خدمت رسانی رهبر فرزانه انقلاب سالن اجتماعات شبانه روزی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد

سرهنگ دهقان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: شاعران و هنرمندان استان در این همایش به خواندن شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران