Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید ملایی در گفتگویی مفصل، درباره وضعیت خود توضیح داد و عنوان کرد دوست دارد به عنوان یک ایرانی و تحت پرچم کمیته ملی المپیک، در المپیک پیش رو مبارزه کند. 

طرفداری- داستان باخت‌های سعید ملایی برای عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، به پایان خود رسیده است. جودوکار کشورمان، به فدراسیون جهانی اعلام کرده که می‌خواهد عضو تیم پناهجویان المپیک باشد و تحت پرچم IOC در مسابقات المپیک شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای اخیر حواشی زیادی بر سر این مسئله به وجود آمد، ماریوس ویزر، رییس فدراسیون جهانی جودو اعلام کرده بود که سعید ملایی درخواست پناهندگی داده است.  مجید زارعیان، سرمربی تیم ملی جودو، باخت عمدی سعید ملایی را رد کرده بود و مسئولان وزارت ورزش با صراحت اعلام کرده بودند که هیچ فشاری بر روی سعید ملایی برای باخت نبوده است. حالا سعید ملایی در گفتگو با مهدی رستم پور، خبرنگار ورزشی، می گوید:

از ایران به من زنگ زدند گفتند که باید مسابقه را واگذار کنی، من سرباز وطنم هستم، سرباز هیچ وقت جلوی دشمن، سلاحش را زمین نمیگذارد تا کشته شود. اگر قرار است منِ سعید ملایی بعد از این همه افتخار آفرینی، آن‌ هم بعد از اینکه بارها طبق قانون کشورم با نماینده اسرائیل مبارزه نکرده ام، مورد این بی مهری ها قرار بگیرم، بهتر است نه فقط من، بلکه همه با هم قربانی شویم. 

ملایی ادامه داد:

آقای ویزر، رییس فدراسیون جهانی جودو به من گفت، چرا مسابقه نمی‌دهی، ایران با ما توافق نامه امضا کرده که باید مقابل ما بازی کنند. اما به او گفتم از ایران به من زنگ زده اند که بازی نکنم. قبل از مبارزه، آقایان داورزنی و صالحی امیری با گوشی آقای زارعیان سرمربی تیم تماس گرفتند و گفتند که نباید مسابقه بدهم و طوری مبارزه کنم که فدراسیون جهانی هم متوجه موضوع نشود. 

نیمه نهایی و رده بندی را 100 درصد عمدی باختم، آقای مجید زارعیان امروز در گفتگو با رسانه‌ها گفته اند که من عمدی نباخته ام. من این حریف را دو بار قبلا به راحتی شکست داده بودم. وقتی روی تشک می رفتم، اصلا در یک دنیای دیگر بودم، نمی دانستم خدای نکرده برای خانواده ام چه اتفاقی خواهد افتاد، اگر سعید ملایی برگردد چه اتفاق برایش رخ می دهد. 

ملایی درباره گفتگوی مقامات عالی رتبه وزارت ورزش، گفت:

از من خواستند بازنده شوم، گفتند به ایران برگرد، از تو تجلیل می کنیم و جوایزی که خواسته ای را به تو می دهیم. من هیچ وقت پناهنده نشدم، این شایعات رسانه‌ها است، من ویزای چند ساله آلمان دارم، مدال جهانی برایم اهمیت زیادی داشت و از دست دادن آن باعث شده بود حالم خوش نباشد، به آلمان آمدم تا حالم بهتر شود. از فدراسیون جهانی فقط خواستم که من با تیم پناهندگان در المپیک حضور دداشته باشم. 

من سرباز خاک کشورم هستم و عاشق مردم وطنم هستم. من هرجای ورزش مدال کسب کنم چه برای ایران باشد چه تحت پرچم المپیک، به عنوان یک ایرانی مدال گرفته ام، متأسفم که ممکن است دیگر نتوانم برای ایران مبارزه کنم. من این همه زحمت نکشیده ام که بیایم یک شو را اجرا کنم، چرا آنقدر زحمت بکشم و در نهایت بازنده شوم؟

ملایی در نهایت گفت:

من برای زندگی ام تصمیم گرفته ام و مهم نیست که چه کسی چه چیزی می‌گوید، من به غیر از خدا، از کسی نمی رسم، سرنوشت زندگی ام را خدا رقم زده و من مسیرم را انتخاب کرده ام و می خواهم در المپیک حضور پیدا کنم و با برنامه ریزی جلو خواهم رفت تا به هدفم برسم، مهم نیست با چه حریفی روبرو خواهم شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد