Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک شجاعی در دومین برنامه از «ضیافت عاشورایی» میزبان حضور آیت الله احمد مبلغی، استاد حوزه و عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

«ضیافت عاشورایی» امشب قصد دارد با توجه به دیدگاه های مختلفی که در باب سرآغاز دانش اجتماعی در بین اندیشمندان و جامعه شناسان وجود دارد، به طرح این پرسش جدی بپردازد که آیا نخبگان جهان اسلام در دو نهاد علمی حوزه و دانشگاه به امکان و شیوه طرح مباحث دانش اجتماعی با توجه به سرمایه های فرهنگی و ظرفیت های بی نظیر میراث دینی ما همچون عاشورا و قیام حسینی اندیشیده اند ؟پرسش دیگر اینکه برای قدم نهادن در این راه دشوار معرفتی از کجا باید آغاز کرد و با چه روشی با مسائل مواجه شد ؟ این قسمت از برنامه سهم خود را برداشتن گام کوچکی در این مسیر می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «ضیافت عاشورایی» با اجرا و سردبیری مالک شجاعی و تهیه کنندگی علیرضا فالیزی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهارسیما است که ویژه ایام محرم تولید و هرشب ساعت ۲۳ از این شبکه پخش می شود.

کد خبر 4708305

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه چهار سیما برنامه ضیافت کنفرانس بین المللی فعالیت های قرآنی عید غدیر خم معرفی کتاب ماه محرم علوم انسانی اسلامی مباهله فلسفه سازمان تبلیغات اسلامی امام حسین ع ابن سینا گفتگوی ادیان آیت الله جوادی آملی امام موسی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو

به تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «سیل عظیم نیرو‌های گشت ارشاد در پارک دانشجو» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

بر این اساس حتی برخی چهره‌ها نیز دست به تحلیل و ارائه نظر کردند..

این درحالی است که تصویر ادعایی مربوط به سال ۱۳۹۶ است و ارتباطی به این روز‌ها ندارد.

نکته تامل برانگیزتر این است که برخی دیگربا سوءاستفاده از این تصویر، بار دیگر تسویه حساب سیاسی کردند و عکس سال ۹۶ را به علیرضا زاکانی نسبت دادند.

از هفته گذشته که طرح نور توسط نیروی انتظامی آغاز شده است، اخبار غیر دقیق و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است، حتی در روز‌های گذشته کشته شدن یکی از اراذل قمه به دست نیز به عنوان دختر جان باخته در طرح عفاف و حجاب جا زده شده بود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • استفتاء از امام خامنه‌ای؛ برخورد شیء پاک با نجس احتمالی