Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@20:51:42 GMT

باران کوثری با «عرق سرد» به خانه‌ها می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۲۳۴۳

فیلم سینمایی «عرق سرد» با بازی باران کوثری و امیر جدیدی ساخته شده است. این فیلم درباره افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی می‌شود، در فرودگاه افروز متوجه می‌شود که توسط شوهرش ممنوع‌الخروج شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار چهره ها _ سهیل بیرقی کارگردان فیلم «عرق سرد»، با اشاره به زمان توزیع این فیلم گفت: «بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است این فیلم روز ۱۰ شهریور در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.»

کارگردان «عرق سرد» درباره نسخه خانگی این فیلم گفت: «نسخه‌ای که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود تفاوتی با نسخه اکران شده ندارد.»

بیرقی همچنین قصد دارد به‌زودی ساخت فیلم «عامه پسند» را آغاز کند. «عرق سرد» نخستین بار شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از روز چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ نیز به سرگروهی سینما کوروش در سراسر کشور به صورت گسترده اکران شد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باران کوثری شبکه نمایش خانگی امیر جدیدی عرق سرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر برخی حواشی و اظهارات مطرح شده در روزهای اخیر در مورد وضعیت پرداخت‌ها در حوزه نمایش خانگی عنوان کرد: به‌طور کلی تنظیم‌گری در این حوزه شامل اقتصاد و وضعیت مالی پروژه‌های تولیدی هم می‌شود.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر علاوه‌ بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را هم برعهده دارد.

جبلی خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.

وی اظهار داشت: البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی