Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعداد‌های درخشان) سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
به گزارش صدای ایران داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نتایج را مشاهده کنند.
پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی sanjesh.iau.ir و دریافت راهنمای ثبت نام از زمان و مدارک لازم برای ثبت نام آگاهی یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد انتخاب رشته دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی

سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از تصویب یک رشته دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی اضافه کرد: رشته دکتری مهندسی مکانیک (بیو سیستم ـ انرژی‌های تجدیدپذیر) با کد ۵۰۳۸۹ که از مدت‌ها قبل مورد پیگیری قرار گرفته بود پس از تأیید نهایی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب نهایی رسید و در دفترچه امسال بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رشته دکتری مدیریت آموزشی به همراه هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد در مراحل پایانی تصویب قرار دارد که با توجه به تأیید شاخص‌ها و استاندارد‌های آموزشی و پژوهشی واحد لامرد توسط کارشناسان و ارزیابان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ایجاد شرایط لازم و مطلوب برای دایر شدن رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی در آینده نزدیک هشت رشته اشاره شده به جمع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اضافه خواهد شد.

هاشمی، وجود رشته‌های متنوع در مقاطع مختلف تحصیلی به‌خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به نیاز‌های جوانان و شرکت‌ها، ادارات و صنایع منطقه را نقطه عطفی برای جوانان و خانواده‌های محترم آنها دانست که در راستای سهولت ادامه تحصیل و کاهش هزینه‌های تحصیلی کمک زیادی به خانواده‌ها کرده است.

وی تشریح کرد به‌منظور تسریع در رفع مشکلات دانشجویان شماره همراه ۰۹۱۷۰۲۶۱۸۶۶ و شماره ثابت ۰۷۱۵۲۷۲۰۳۶۰ روابط عمومی دانشگاه، آماده پاسخگویی به سؤالات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان و داوطلبان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • آغاز نام‌نویسی بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی