Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا--شهردار منطقه9 تبریز از اجرای عملیات آسفالت ریزی پروژه کمربند میانی خاوران با 6320 تن آسفالت خبر داد.


به گزارش خبرنگار ما در تبریز،بهرام نسیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرای پروژه های عمرانی در سطح حوزه شهرداری منطقه9 و شهرک خاوران، با همت تلاشگران عمرانی منطقه ادامه دارد و در این راستا عملیات آسفالت ریزی کمربند میانی شهرک خاوران، با تلاش شبانه روزی تلاشگران معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نسیانی در تشریح مجموعه اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار داشت: خاکبرداری، خاکریزی، جدول کشی، قیر پاشی و عملیات خط کشی، از اهم اقداماتی است که در این پروژه عملیاتی شده است.

گفتنی است به منظور آسفالت ریزی این مسیر 6320 تن آسفالت به طول3/7 کیلومتر اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین

تین نیوز

نصب حفاظ میانی در نقاط حادثه خیز از آزادراه کرج قزوین جهت جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، مرتضی داودی رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه نصب حفاظ میانی در رفیوژمیانی آزادراه کرج-قزوین به طول ۴ کیلومتر از دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

داودی افزود: در اجرای این پروژه نردهای فلزی به طول ۲۰۰ در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب و با اولویت کمیته تحلیل تصادفات اداره کل راهداری استان مشخص گردیده است، نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در چند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزادراه اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز