Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا آشناگر، در دیدار با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه شاهرود شهری پویا و سرزنده است که زمینه توسعه و پیشرفت را دارا می‌باشد افزود: در ایام هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود حضور پیدا کردیم، باغ ایرانی یکی از طرح شهرداری که به بهره برداری رسید، پروژه بسیار عالی و مطلوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: جمعیت فراوانی از این مسیر به سمت مشهد مقدس در حال عبور هستند که در شاهرود استقرار و سکونت پیدا می‌کنند و به واسطه خوش آب و هوا بودن شهر شاهرود، می‌تواند خاطرات خوشی را برای هموطنان ایجاد کند.
استاندار سمنان تصریح کرد: باید به سمتی گام بردارید که جاذبه‌های زندگی شهری را برای همشهریان و هموطنان عبوری از شهر ایجاد کنید که ساماندهی ورودی و خروجی در این مهم بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه کار شهرداری به دلیل تامین منابع مالی توسط مجموعه و همچنین مدیریت مصارف، یکی از کار‌های بسیار سخت است گفت: برای توسعه و پیشرفت در مدیریت امور شهری و حل بسیاری از موانع و مشکلات موجود، باید به دنبال ایجاد منابع درآمدی جدید و پویا باشید و در این مسیر از تحمیل هزینه‌های جدید بر شهروندان به شدت پرهیز کنید.
آشناگر با تاکید بر اینکه کاهش مصارف و هزینه‌های مدیریت امور شهری را در دستور کار قرار دهید افزود: تمامی مردم استان برای ما عزیز هستند و مباحث مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود بررسی و در حد توان مساعدت خواهد شد.
وی ادامه داد: تغییر کاربری باغات و فضای سبز یکی از خطوط قرمز ما است و به هیچ عنوان به این مهم مجوز نخواهیم داد، چرا که فضای سبز و باغات، ریه‌های شهری ما هستند.
استاندار سمنان اضافه کرد: یکی از مباحث و وظایف مهم شهرداری ها، مسائل اجتماعی و پرداختن به این‌مسائل بوده و نیاز است تا شورای شهر و شهرداری شاهرود نیز به صورت جدی وارد این مباحث شوند.
وی گفت: فرماندار ویژه شاهرود در صورتی می‌تواند موفق باشد که تجربه، تعهد، تخصص و توانایی‌های لازم را داشته باشد، اگر این نیروی با تجربه کار آمد معرفی و یا شناسایی شود، در شرایط مساوی، اولویت با نیروی بومی خواهد بود.
آشناگر تاکید کرد: بنده به شخصه دغدغه عمران و توسعه شهرستان و پیشرفت امور در شاهرود و همچنین برگزاری پرشور و سالم انتخابات را داشته و تلاش خواهیم کرد بهترین گزینه را برای هدایت فرمانداری ویژه شاهرود انتخاب کنیم. /files/fa/news/1398/6/10/2401974_214.jpg /files/fa/news/1398/6/10/2401975_555.jpg

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود استاندار سمنان شورای اسلامی شهر شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه در هریک از بخش های حمل و نقل عمومی شامل تاکسی، اتوبوس و مترو پیش از اردیبهشت تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی فرمانداری تهران، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، در تشریح اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران گفت: در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید نیز تاکید شده بود زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است و بر همین اساس افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران افزود: بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • پیشرفت ۵۰ درصدی توسعه بوستان مهر در منطقه ۹ اصفهان
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • زمان اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی