Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@04:59:05 GMT

هدیه تهرانی پس از هشت سال در یک سریال بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۴۰۰۹

ساعت24-با اضافه شدن هدیه تهرانی به گروه بازیگران تازه‌ترین سریال مصطفی کیایی، فهرست بازیگران «هم‌گناه» کامل شد.

 «هم‌گناه» سریالی به کارگردانی مصطفی کیایی است که هدیه تهرانی، با حضور در این فیلم بعد از هشت سال به شبکه نمایش خانگی باز می‌گردد.

تهرانی پیش‌تر در فصل ۳ سریال «قلب یخی» در سال ۹۰ ایفای نقش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه «هم‌گناه» توسط محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده است.

بازیگران «هم‌گناه» به‌زودی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار می‌گیرند و تولید این سریال ۲۴ قسمتی را آغاز خواهند کرد. مهدی پاکدل، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره‌آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم گروهی از بازیگرانی هستند که همراه علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد در این فیلم ایفای نقش می‌پردازند.پ

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشاور» به تلویزیون می‌آید

مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی «مشاور» به کارگردانی محمدصادق بکتاش و تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا حسینی تهیه و تولید شده است و از شنبه تا جمعه حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن شبکه ۲ سیما می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این سریال را روز بعد حوالی ساعت یک بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۳۰ به تماشا بنشینند.

مجموعه‌ «مشاور» از داستان‌های خانوادگی با رویکرد ارائه راه حل برای زندگی بهتر خانوادگی و در پی گره گشایی از اختلافات آنهاست. مجموعه «مشاور» برای کسانی که به هر جهت درگیر اختلافات خانوادگی هستند می‌تواند آموزنده باشد. قهرمان اصلی داستان یک روحانی با بازی متفاوت فرهاد قائمیان است که با صبوری و آرامش مشکلات خانواده‌ها را حل می‌کند.

مهری آل آقا، ستاره سادات قطبی، نازنین هاشمی، کوثر حیدری و احمد یاوری شاد از دیگر بازیگران ثابت این مجموعه هستند و در هر اپیزود، به فراخور قصه سریال، بازیگران دیگری اضافه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی
  • بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی
  • عکس| دورهمی بازیگران سریال چاردیواری بعد از ۱۵ سال
  • سکانسی از سریال گناه فرشته که حرص همه را درآورد + ویدئو
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • «رستگاری»؛ پرداخت سطحی و روایتی خطی از دنیای پس از مرگ
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان
  • «مشاور» به شبکه دو می‌آید
  • «مشاور» به تلویزیون می‌آید