Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:06:06 GMT

سرمایه گذاران هندی به کرمان می‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۴۳۹۴

سرمایه گذاران هندی به کرمان می‌آیند

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در دیداری که استاندار کرمان به همراه تیم اقتصادی این استان  با برخی فعالان اقتصادی کشور هندوستان در تهران داشت زمینه های همکاری مشترک طرفین بررسی و مقرر شد که هیاتی از سرمایه گذاران هندی به استان کرمان سفر کنند.

استاندار کرمان در این نشست مشترک با اشاره به نقش ارزنده هندوستان به‌ عنوان یکی از شرکای اقتصادی کشورمان، گفت: استان کرمان در بخش‌هایی چون صنایع معدنی، کشاورزی و گیاهان دارویی، گردشگری ودیگر حوزه ها از قابلیت های بالایی برخوردار است و ما آمادگی داریم در این حوزه‌ها با سرمایه‌گذاران هندی همکاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 محمدجواد فدائی، بر آمادگی دولت و بخش خصوصی برای همکاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی با سرمایه‌گذاران هندی اعلام آمادگی کرد.  

براساس این گزارش، سرمایه‌گذاران هندی حاضر در این نشست  هم با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های اقتصادی استان کرمان برای مشارکت در طرح‌های تولید انرژی‌های تجدید پذیر، گیاهان دارویی و معدن ظهار تمایل کردند.
 در این نشست مذاکره اولیه برای احداث کارخانه تولید توربین‌های بادی ویژه تولید انرژی برق انجام  و مقرر شد طرف هندی گزارش امکان سنجی این طرح را ظرف دو ماه آینده به استانداری کرمان ارائه دهد.  

انجام سفر یک هیات از سرمایه‌گذاران کشور هند به استان کرمان یکی دیگر از توافقات این نشست بود.  
 در این نشست محسن جلال پور مشاور اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری کرمان، محمود سلطانی زاده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان و علی علویان مسئول پیگیری امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری دفتر استانداری کرمان در تهران حضور داشتند.

استان کرمان که از قابلیت های پرشماری در حوزه های مختلف از صنعت و معدن گرفته تا کشاورزی و گردشگری برخوردار است طی چندسال گذشته با میدان دادن به بخش خصوصی توانسته در زمینه جذب سرمایه داخلی و خارجی موفقیت هایی را کسب کند طوری که در سال ۹۷ این استان در زمره سه استان برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی معرفی شد.

۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی هند کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدکاظم منزوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران) شرکت می‌کند، اظهار داشت: بیش از 2500 نفر از مهمانان کشورهای خارجی در قالب سفرا و سرمایه‌گذاران در مدت 5 روز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه اکسپو (نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور) از روز شنبه 8 اردیبهشت کار خود را آغاز خواهد کرد و استان در غرفه 41، نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در حوزه زنجیره ارزش بادام و ماهیان سردآبی و دیگر ظرفیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌ویژه ظرفیت‌هایی که در سال گذشته رونمایی شد به اطلاع سرمایه‌گذاران می‌رسد.

منزوی بیان کرد: امیدواریم رسانه‌های چهارمحال و بختیاری و فضای مجازی پوشش لازم را در خصوص فعالیت‌های استان در سال‌های اخیر برای سرمایه‌گذاران محلی داشته باشند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند