Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:05:06 GMT

شکست یکی از خواهران منصوریان در انتخابی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۴۳۹۶

مریم هاشمی در آخرین دیدار انتخابی برابر سهیلا منصوریان در وزن 75 کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان به برتری دست یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق روال هر سال برای انتخاب نفرات نهایی و اعزامی به مسابقات بین المللی در تیم ملی ووشو، رقابت های انتخابی تعیین کننده است. برای مسابقات جهانی 2019 چین هم ایران در بخش بانوان دارای 3 سهمیه است که خواهران منصوریان امیدوار بودند هر 3 سهمیه را از آن خود کنند و برای نخستین بار به عنوان 3 خواهر راهی رقابت های جهانی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز گذشته شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان روی صفحات شخصی خود خبر از پیروزی خواهر کوچکتر در انتخابی دادند و از اعزام هر 3 نفر به مسابقات جهانی نوشتند؛ این در حالی بود که فدراسیون ووشو این خبر را رسما اعلام نکرد.

قضیه از این قرار بود که سهیلا منصوریان باید در یک مسابقه انتخابی 2 از 3 با مریم هاشمی مبارزه می کرد. در مبارزه اول این سهیلا منصوریان بود که به برتری دست یافت، در مبارزه دوم، هاشمی برنده اعلام شد و کار به مبارزه سوم کشیده شد.

در سومین رقابت، منصوریان راند اول را با برتری به اتمام رساند و در راند دوم پس از اعتراض کتبی هاشمی و بازبینی فیلم از سوی هیات ژوری و داوران مشخص شد که هاشمی برنده راند دوم بوده است.بر این اساس کار این 2 قهرمان به تساوی کشیده شد و مسئولان فدراسیون برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود تصمیم بر این گرفتند تا یک راند مبارزه بین آنان امروز برگزار شود.

در همین راستا آخرین راند مبارزه بین هاشمی و منصوریان، امروز در آکادمی ووشو با حضور داوران بین المللی و مسئولان فدراسیون برگزار شد که مریم هاشمی در پایان به برتری دست یافت. بدین ترتیب به نظر می رسد رویای خواهران منصوریان که حضور در کنار یکدیگر در مسابقات جهانی بود، رنگ باخته است. فدراسیون ووشو رسما اعلام کرده مریم هاشمی نفر فیکس وزن 75 کیلوگرم شده و احتمالا او در کنار شهربانو و الهه منصوریان به مسابقات جهانی اعزام می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی خواهران منصوریان ووشو انتخابی تیم ملی مهدی شادمانی سید محمد حسینی عمار صالحی اردوگاه شهید باهنر ماه محرم محمد سرافراز سامانه سماح ماهواره ناهید هفته امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.

زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب ۵۷۵ و ۵۶۷ را ثبت کردند.

فردا (چهارشنبه)، ۲۹ فروردین ماه و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه ۲۵ متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک