Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:20:00 GMT

آزمون در خط حمله زنیت برابر اسپارتاک

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۴۹۰۸

زنیت سنت‌پترزبورگ در حضور ستاره ایرانی خود به مصاف اسپارتاک مسکو می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته هشتم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم اوتکریتیه آرنا مهمان اسپارتاک مسکو رده پنجمی خواهد بود.

 

سردار آزمون که در هر هفت مسابقه اخیرشان در لیگ برتر روسیه حضور ثابت داشته و دو گل برابر سوچی و اورنبورگ به ثمر رسانده، امشب هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل اسپارتاک مسکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یاران آزمون بعد از چهار پیروزی و دو تساوی در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر روسیه، در دیدار گذشته‌شان برابر اوفا شکست خوردند و در حال حاضر با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های لوکوموتیو مسکو و اسپارتاک مسکو در رده سوم جدول قرار دارند.

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان برای شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس ظهر امروز(سه‌شنبه) وارد فرودگاه پولکووای سن‌پترزبورگ شد.

به گزارش مشرق، علی اکبر احمدیان نماینده‌ مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به دعوت نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه و در رأس هیأتی، برای شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه که با حضور وزرای دفاع و دبیران شورای امنیت ملی بیش از یکصد کشور در سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود، به روسیه سفر کرده است.

احمدیان همچنین در نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس شرکت می‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در حاشیه این نشست‌ها با همتایان خود از روسیه، برزیل، آفریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز به صورت دوجانبه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

اجلاس سالانه امنیتی روسیه که هر سال یکی از شهرهای این کشور میزبانی آن را برعهده دارد ، به ابتکار روسیه و با هدف مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، بویژه آمریکا در عرصه‌ امنیت بین‌الملل برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • رودخانه نوا در سن پترزبورگ روسیه
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • ورود اولین قطارهای سریع السیر برقی روسی با سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت