Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- در ساعات پایانی نقل و انتقالات، جانلوکا پتراکی مصمم است که یک وینگر جدید به ترکیب تیم فونسکا اضافه کند.

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ درحالیکه انتقال ماتئوس ویتال، وینگر 21 ساله کورینتیانس به رم پیچیده شده است، جالوروسی در حال بررسی سایر گزینه ها است. باشگاه برزیلی برای ویتال 10 میلیون یورو می خواهد اما از نظر رم ارزش این بازیکن کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت منتفی شدن این انتقال، رم برای جذب اسامه ادریسی، وینگر 23 ساله مراکشی آلکمار هلند اقدام می کند. او در 63 بازی برای آلکمار در همه رقابت ها موفق به ثبت 24 گل و 19 پاس گل شده است. گفته می شود پتراکی در مذاکره با ایجنت این بازیکن، پاسخ مثبت بازیکن را گرفته اما فعلاً چند ساعتی از آنها وقت گرفته است. آلکمار ارزش این بازیکن را 10 میلیون یورو می داند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان

فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیان‌بار زمین‌خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا یک تیم از مأموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای «ده لوءلوء» اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند افرادی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پس از جمع‌آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد.

وی ادامه داد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه بالغ بر هزار و دویست میلیارد ریال ارزش داشتند، به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین‌خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

کد خبر 747553

دیگر خبرها

  • اقدام زیبا و تحسین‌برانگیز یک پاکبان در زنجان
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود