Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر خجسته در گفتگو با مهر در تشریح جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت گمرکات خوزستان گفت: مسئولانی از سه وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت، اقتصاد و کشاورزی در جلسه کمیسیون حضور پیدا کردند. بحث خوبی در مورد وضعیت گمرکات انجام شد. در مورد آینده ذرت های آلوده که در گمرکات وجود دارد و همچنین شکر آلوده که در گمرکات بحث های مفصلی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مقرر شد ظرف مدت یک ماه آینده وضعیت ذرت های آلوده تعیین تکلیف شود.

عضو هیات تحقیق و تفحص از گمرکات اظهار داشت: آقای رئیس جمهور دستور امحای ذرت ها آلوده را داده اند اما  دو روش در این خصوص وجود دارد. یا باید مرجوع شود یا امحا شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: حدود ۴ سال این ذرت ها در گمرکات بلاتکلیف بوده است که مقرر شد تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به حضور استاندار خوزستان در جلسه امروز کمیسیون اصل نود گفت: ۲۷۰ خودرو در گمرک بلاتکلیف است مقرر شد سه وزارتخانه جلسه ای با مسئولیت کمیسیون اصل نود داشته باشند و تمام خودروهایی که درگمرکات وجود دارد تعیین تکیف شوند.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از گمرکات گفت: بحث دیگر موضوع ۵ هزار و ۲۰۰ تن شکر آلوده و فاسد در یکی از گمرکات کشور بود که هیئتی از کمیسیون اصل نود از این گمرک بازدید کرده و در جریان وجود ۵ هزار و ۲۰۰ تن شکر آلوده در گمرک قرار گرفت.

وی اظهار داشت: گمرکات رها شده هستند کالاهایی که با پول بیت المال وارد شده است آنقدر در گمرکات نگهداشته می شوند تا فاسد و آلوده شوند.

خجسته تصریح کرد: به سازمان تعزیرات ماموریت داده شد به سیرجان رفته و اجازه توزیع شکرهای آلوده را ندهند.

وی ادامه داد: هیئت تحقیق و تفحص در حال بررسی وضعیت همه گمرکات کشور است. باید گمرکات تعیین تکلیف شوند نباید کالاها و املاک تملیکی ۷ تا ۸ سال در گمرکات معطل بمانند. وضعیت املاک تملیکی نیز در گمرکات بسیار آشفته بود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: شکرهای آلوده ۸ سال در گمرکات مانده بودند. وزارت کشاورزی و صمت نباید اجازه رسوب کالاهای اساسی در گمرکات را بدهند.

 وی ادامه داد: طبق قانون، کالاهای اساسی دو ماه و کالاهای غیر اساسی ۴ ماه بیشتر نباید در گمرکات بمانند.

خجسته  از ادامه بازدید هیئت تحقیق تفحص از گمرکات کشور خبر داد و گفت: اخبار به روز از وضعیت بنادر و گمرکات کشور به کمیسیون اصل نود می رسد. به محض اینکه این شکر در گونی ها جابجا شد به ما خبر دادند و ما از توزیع آن جلوگیری کردیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار جلسه علنی قرار گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست علنی امروز - یکشنبه ۲۶ فروردین ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۲۴ تن از نمایندگان آغاز شد.

نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مجازات اسلامی و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار را بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی و طرح یک فوریتی استسفاریه ماده (۴۸) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱) از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • طفره کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تفحص حقوق‌های نجومی
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز نمایندگان قرار گرفت
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار جلسه علنی قرار گرفت
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی در دستور کار