Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یکشنبه شب مراسم گرامیداشت پدرعلم حقوق ایران در نگارخانه برج میلاد برگزار شد و لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در حاشیه این همایش، تندیس استاد کاتوزیان را رونمایی کرد.

براساس این گزارش، تندیس استاد فقید کاتوزیان در کنار دیگر مشاهیر ایران در موزه مفاخر قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرناصر کاتوزیان اردیبهشت سال ١٣١٠ متولد شده و در ١١ شهریور ١٣٩٤ چشم از جهان فرو بسته است.

ایشان استاد ممتاز علم حقوق، قاضی و وکیل دادگستری و همچنین یکی از تدوین کنندگان قانون اساسی بود.

از پدر علم حقوق ایران کتاب هایی، چون مقدمه علم حقوق، قانون مدنی، فلسفه حقوق و عقود معین به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

تندیس پدر علم حقوق ایران رونمایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت رئیس جمهور معاون حقوقی رئیس جمهور لعیا جنیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور تاریخی بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در پیامی از حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور و هیأت دولت قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

مردم ولایتمدار، مؤمن و انقلابی استان سمنان

حضور پرشور و میهمان نوازی صمیمانه شما اهالی غیور و وفادار استان همیشه سرافراز سمنان، در استقبال و میزبانی از حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، پرتلاش و انقلابی ایران اسلامی، در تاریخ پر صلابت و پر افتخار این استان ماندگار و برای همیشه موجب عزت و سرافرازی خواهد بود.

بی شک استقبال گرم شما مردم استان سمنان " باب الرضا (ع) " از رئیس جمهور مکتبی، انقلابی و شجاع ایران اسلامی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و پس از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل در عملیات موفق " وعده صادق" بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام و گواهی صادق بر حمایت‌های همه جانبه آحاد ملت ایران و بویژه غیور مردمان استان سمنان از مسئولان نظام و خدمتگزاران صدیق خود می‌باشد.

بدینوسیله از یکایک مردم اخلاق مدار و شریف هم استانی بویژه اهالی بزرگوار شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان به عنوان میزبانان شهرستانی و سایر مردم فهیم و بزرگوار در دیگر شهرستان‌های استان که با حضور سرشار از شور و شوق خود در آئین استقبال از ریاست محترم جمهور و وزرای پرتلاش که به نمایندگی از رئیس جمهور محترم به شهرهای استان عزیمت نمودند، سنگ تمام گذاشته و تصاویری ناب از همدلی و همراهی مردم و مسئولان را به نمایش گذاشتند.

همچنین از هماهنگی و انسجام انجام شده توسط تمامی مسئولان و برنامه ریزان سفر علی الخصوص نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تأمین، ائمه جمعه و روحانیت معزز، مدیران کل ستادی و انتظامی، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و به صورت ویژه از برنامه سازان و عوامل پر تلاش صدا و سیمای مرکز سمنان و رسانه ملی که در ثبت و ماندگار سازی این سفر پر خیر و برکت تلاش نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و آرزو داریم این همدلی و همراهی ملت با دولت مردمی سیزدهم بیش از پیش موجبات پیشرفت و توسعه کشور و استان عزیزمان و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را فراهم سازد.

همچنین لازم است از طرف خود و همه مردم استان از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، مجموعه هیئت دولت و وزرای ارجمند که با حضور و همراهی خود در اقصی نقاط این استان موجبات دلگرمی، امید و نشاط بیش از پیش مردم با اخلاق این دیار را فراهم نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

کد خبر 6083739

دیگر خبرها

  • استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور تاریخی بود
  • رئیس اسکودا: آمادگی نهاد وکالت برای همکاری با دولت در دو محور آموزشی و پژوهشی/ آماده دفاع از کشور در مجامع حقوقی بین‌المللی هستیم
  • صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • معاون اول رئیس‌جمهور: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطایی شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد