Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:39:05 GMT

کارگاه پودر بدنسازی غیرمجاز در ساوجبلاغ پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۸۰۴۲

کارگاه پودر بدنسازی غیرمجاز در ساوجبلاغ پلمب شد

محسن راستین روز دوشنبه به ایرنا گفت: در پی دریافت گزارش تولید پودرهای نیروزا  و تقلبی در یکی از کارگاه‌های بخش چهارباغ  بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

طبق بررسی ها این کارگاه  با تولید پودرهای بدنسازی غیر مجاز آن ها  با برندهای معتبر جهانی بسته بندی و روانه بازار مصرف می کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ گفت: طبق برآورد اولیه بیش از ۱۰ میلیارد ریال مکمل‌های بدنسازی تقلبی در بسته بندی‌های خارجی از این محل کشف شد و  ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمام تولیدات مکشوفه در این کارگاه برای بررسی دقیق  به آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی البرز انتقال یافت.

راستین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله توزیع کالاهای ممنوعه و غیر بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، اداره اطلاعات و تعزیرات حکومتی اطلاع دهند. 

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ در غرب استان البرز واقع است .

۹۹۳۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مرکز فوریت های پلیسی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد