Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@02:05:24 GMT

جسارت کالدرون ستودنی است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۸۱۹۲

جسارت کالدرون ستودنی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نقاط ضعف سرخپوشان باید اصلاح شود، گفت: پرسپولیس در بازی با تراکتور خوب نبود و باید مشکل خط حمله خودش را هرچه سریعتر برطرف کند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی زاده درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر گفت: متاسفانه پرسپولیس در این بازی ها اصلا نتوانست دروازه بان های پارس جنوبی و تراکتور را به دردسر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمان پرسپولیس زهردار نیستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کالدرون در بازی با تراکتور اشتباه تاکتیکی داشت و باید دیدگاه خودش را اصلاح کند. تیمی که سه بار متوالی در لیگ برتر قهرمان شده است برای هر حریفی یک تابوی بزرگ محسوب می شود و پرسپولیسی ها باید از همین موضوع برای غلبه روحی بر رقبای خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسِ کالدرون نمی‌تواند موفق شود

وی درباره تاکتیک های فنی گابریل کالدرون ادامه داد: او مربی خوبی است. بدون شک در همین باختی که پرسپولیس مقابل تراکتور داشت باز هم نمی توان منکر قدرت بدنی بالای پرسپولیسی ها شد. جسارت کالدرون در بازی با تراکتور هم ستودنی است. وقتی دید تیمش نیاز به گل دارد از مدفعان کم کرد و به خط حمله اضافه کرد ولی من فکر می کنم کالدرون باید دیدگاهش را هرچه زودتر به بازیکنان دیکته کند و نقاط ضعف را پوشش دهد.

فنونی زاده درباره احتمال موفقیت سرخپوشان در هفته های آینده رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تیم ها از اسم او می ترسند. این تیم باید در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته سوم به برد برسد تا با روحیه بالا برای دیدار با استقلال تهران آماده شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان گابریل کالدرون پرسپولیس مرتضی فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه‌های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

گفتنی است آخرین بار تراکتور با هدایت بردیف توانسته بود پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی با تک گل محمد عباس زاده شکست دهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است