Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:33:20 GMT

مسیرهای موازی آپوئل و قوچان‌نژاد برای پایان همکاری!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۸۵۰۲

مسیرهای موازی آپوئل و قوچان‌نژاد برای پایان همکاری!

یک رسانه قبرسی از مسیرهای موازی باشگاه آپوئل و رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی خبر داد که باعث شده تا قطع همکاری آنها همچنان بدون راه‌حل بماند. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  و به نقل از سایت Sport-Fm قبرس، باشگاه آپوئل در 4 روز باقی‌مانده به پایان زمان نقل‌وانتقال‌های تابستانی مصمم است تا پس از فسخ قرارداد رومئو راه‌حلی برای قرارداد ضا قوچان‌نژاد پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد مالی این مهاجم ایرانی بسیار سنگین است و از سویی رضا قوچان‌ نژاد حاضر نیست از منافع خود بگذرد.

بر اساس این گزارش، باشگاه آپوئل که به توصیه سرمربی جدید آلمانی خود تمایلی به ادامه همکاری با رضا قوچان‌نژاد ندارد به این بازیکن پیشنهاد فسخ قراداد همراه با دریافت خسارت را داد. مهاجم 32 ساله ایرانی نیز با اتکا به قرارداد مالی مستحکم خود هنوز با سران باشگاه آپول به توافق نرسیده تا همچنان پرونده آنها نامعلوم باقی بماند.

رضا قوچان‌نژاد پس از جدایی از هیرنوین هلند سال گذشته با قراردادی به مدت 2 فصل به تیم آپوئل قبرس پیوست. او پس از انجام چند بازی از سوی سرمربی ایتالیایی سابق آپوئل نیمکت‌نشین شد و سپس با تصمیم سران این باشگاه با قرارداد قرضی شش ماهه‌ به تیم اف سی‌سیدنی در لیگ حرفه‌ای استرالیا پیوست. قوچان‌نژاد پس از بازگشت به قبرس با وجود روی کار آمدن جدید در آپوئل از ترکیب اصلی این تیم دور ماند.

مدیر یوپن: از تجارب امید ابراهیمی استفاده می‌کنیم

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رضا قوچان‌نژاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • فیزیکدان ایرانی، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کرد
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد