Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:28:43 GMT

سفر زیارتی تور «عمان؛ سرزمین صلح» به قم

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۸۵۲۱

سفر زیارتی تور «عمان؛ سرزمین صلح» به قم

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این گروه که با هدف ارسال پیام صلح و دوستی مردم عمان برای جهانیان تشکیل شده است، هشتم شهریور دومین تور خود را پس از یک ماه به پایان رساند.

مصطفی العجمی رهبر این گروه در مصاحبه با روزنامه عمان گفت: این برای دومین‌بار است که شماری از جوانان عمانی را از طریق فراخوان در شبکه مجازی به این تور دعوت کردیم و از شرایط آن نیز سفر تنها با یک مدل از خودرو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سفر پنج نفر با طی‌کردن مسیر 10 هزار کیلومتری، مسیر خود را به پایان رساندند.

این تور از کشورهای امارات، ایران، ترکیه، بلغارستان، صربستان، کرواسی، اسلووانی، مجارستان، اتریش، آلمان، سوئیس، فرانسه و انگلیس عبور کرده است.

به گفته رهبر این تور، خودروها از امارات با کشتی وارد بندرعباس شد و پس از سفر به قم و زیارت حرم حضرت معصومه(س) و تبرک‌کردن سفر، به تهران و پس از آن به سمت ترکیه حرکت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا تور عمان قم زیارت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد

به گزارش قدس خراسان، سید جلیل بامشکی با بیان این خبر اظهار کرد: بنا به درخواست شهردار طبس در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ مبنی بر عضویت در دبیر خانه شهرهای زیارتی ایران اسلامی، جلساتی در روزهای ۲۹ و سی ام با حضور مدیران شهری و استانی برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به اهداف تشکیل این دبیر خانه ادامه داد: این دبیر خانه با هدف تامین و ترویج فرهنگ زیارت، تقویت هویت دینی، هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در اجرای بهتر مصوبات کارگروه ملی زیارت و توسعه و اشاعه هنرها و علوم حوزه زیارت، فعالیت می‌کند.

وی عنوان کرد: رویکرد اصلی این دبیر خانه، ترویج امر زیارت و اتخاذ تصمیمات هماهنگ در خصوص امور فرهنگی، عمرانی، زیر بنایی و زیر ساختی است که تلاش داریم در یک همکاری دو جانبه با کارگروه زیارت این اتفاقات رقم بخورد.

بامشکی تصریح کرد: باتوجه به حضور حرم حضرت حسین بن موسی کاظم (ع) در شهر طبس و با هماهنگی که بین شهرهای زیارتی شیراز، قم و مشهد انجام شد، شهر طبس به شهرهای زیارتی اضافه خواهد شد.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به ریاست شورای راهبردی دبیرخانه شهرهای زیارتی مشهد به شهردار مشهد، گفت: مراسم اهدا حکم عضویت طبس فردا سی فروردین ماه در محل امام زاده حسین بن موسی کاظم (ع) با حضور شورای اداری و با امضای شهردار مشهد برگزار و شهرستان طبس به صورت رسمی به عضویت دبیر خانه شهرهای زیارتی در می‌آید.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • ببینید | دومین شعرخوانی محمدحسین ملکیان شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در نخستین شب چهارمین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • ببینید | شعرخوانی محمدسعید میرزایی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در چهارمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • حال و هوای بارگاه ثامن الائمه(ع) در چهارشنبه زیارتی
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳