Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، اسامی زنان کارآفرین کشور به انتخاب مردم را اعلام کرد که نام " پروین برادران قهفرخی " و " سهیلا احمدی دستگردی" در بین زنان برتر از چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، معصومه ابتکار در صفحه شخصی خود اعلام کرد : برگزیدگان دور دوم زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی به مناسبت هفته دولت انتخاب شدند و در معاونت امور زنان و خانواده مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‌وی ابراز امیدواری کرد، تداوم معرفی زنان کارآفرین میسر شود چرا که پرتال معاونت درگاهی است برای حضور زنان فعال اقتصادی تا بتوانند با معرفی فعالیت ها، از سوی مردم ارزیابی شوند.
ابتکار اعلام کرد : کارآفرینان برتر این دوره که بیشترین آرا را کسب کردند در بخش شهری عبارتند از خانم ها عصمت قانعی از مینودشت گلستان، زینب میرلو از زنجان، غزاله بختیار پاک زاد از زاهدان، ناهید هاشمی از اشتهارد، فاطمه روحداد از مشهد و آزیتا شاکر پاسگزار، مینا جوان، فرانک قضاتی و زهرا نقوی از تهران و پروین برادران قهفرخی از چهارمحال و بختیاری است.

معاون رئیس جمهوری در امور زبان و خانواده گفت: در بخش برگزیدگان روستایی نیز زینب غلامی از شهرری، سهیلا احمدی دستگردی از چهارمحال و بختیاری، آمنه سیاری و مریم همت پور خراسان جنوبی، سلماز نخعی از کرمان، میترا قاسمی راد از هرمزگان، ملیحه نوروزبیگی و مینا غلامی از خراسان رضوی، شمسی احمدی از هرمزگان، سیده آسیه صادقی از گیلان با توجه به محل فعالیت شان که روستاهاست، برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا، پروین برادران قهفرخی از پژوهشگران برتر کشور است که تاکنون در زمینه های مختلف نیز اختراعاتی را به نام خود به ثبت رسانده است و وی هم اکنون مدیرعامل شرکت دانش بنیان فناوران ابزاردقیق کوهرنگ است.

دکتر برادران جز ۶ زن کارآفرین فن آورانه برتر دنیا به گزارش دیدبان جهانی کارآفرینی است، از وی تاکنون ۸ اختراع به ثبت رسیده است، از جمله محصولات اختراعی او می توان به محصولات پدافند سامانه های فسفری، مالچ های ارگانیک در تثبیت کانونهای بحرانی بیابانی و ریزگردها، نانوپوششهای دائمی انواع شیشه، عایق های حرارتی در صنعت فولادسازی، اطفا حریق مهیب همچون آتش سوزی جنگل و مرتع با ترکیبات ارگانیک در حداقل زمان، انواع کودهای گیاهی و خوراک دام آمینه و غیره اشاره کرد.

طرحهای کسب و کار وی در حوزه های محیط زیست و منابع طبیعی، نانو فناوری؛ زیست فناوری، پلیمر، مواد و متالوژی و شیمی زیست محیطی است. 

سهیلا احمدی دستگردی نیز در رشته صنایع دستی از جمله قلمزنی فعال است که کارگاه آموزش قلم زنی را برپا کرده است و کسب و کار وی در حوزه صنایع دستی است. 

۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خوراک شیمی کسب و کار قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
- پیاده روی کارمندان ادارت شهرستان خانمیرزا به مناسبت هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.