Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم برزیلی اخیرا نقشی کلیدی در پیروزی تیمش برابر برنلی ایفا کرد.

طرفداری- اندی رابرتسون، مدافع چپ باشگاه لیورپول به تمجید از روبرتو فیرمینو پرداخت و معتقد است تیمش بدون حضور مهاجم برزیلی در ترکیب شکست می خورد.

به نقل از اسکای اسپورتس، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند در این خصوص بیان کرد:

وقتی سخت کوشی، تکنیک، گلزنی و در کل حرکات فیرمینو را در زمین مشاهده می کنم، با خود فکر می کنم که هیچ بازیکنی مانند او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم می گویند که مهاجمان بهتری نیز وجود دارند ولی چیزی که برای من مهم است، این است که نقش او در تیم ما بسیار اهمیت دارد. در واقع ما بدون روبرتو شکست می خوریم. او همه کاری انجام می دهد و این زیبایی فوتبال بابی است. روبرتو اولین مدافع ما در تیم است و هرگز در پرس از حمله کسی را بهتر از او ندیده ام. او به راحتی مدافعان حریف را جا می گذارد و به آنها یک ثانیه هم فرصت نمی دهد. همچنین در خط هافبک به بازیسازی تیم نیز کمک می کند. در واقع نقش روبرتو در دفاع تیمی ما بسیار مهم است. پس از این کار، او برای تیم گل می زند و پاس گل نیز می دهد. این چیزی است که از روبرتو انتظار داریم در لیورپول انجام دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز به صورت گسترده شمال نوار غزه را بمباران کردند.

این حمله‌های هوایی خیابان الثلاثینی واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت. علاوه بر حمله‌های هوایی، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را زیر آتش گرفت.

این حمله‌های وحشیانه محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را نیز هدف قرار داد. قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز به سمت سواحل اردوگاه النصیرات حمله کرده و این منطقه را گلوله باران کردند.

حمله‌های قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل الزوایده و دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را نیز در برگرفت.

خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که تعداد آوارگان فلسطینی در شهر دیرالبلح بر اثر تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی افزایش چشمگیری داشته است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز گذشته اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی تنها طی ۲۴ ساعت شش کشتار و جنایت دیگر را علیه فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شد. در این حمله‌ها ۵۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۰۴ نفر هم زخمی شدند.

شمار کلی شهدای غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافته است. هنوز هزاران نفر مفقود بوده یا زیر آوار هستند. همچنین بیش از ۷۲ درصد قربانیان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6086024

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق ، بدون دخالت متحدان منطقه‌ای انجام شد
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح