Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:15:04 GMT

راز جوانی پوتین

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۹۳۵۹

راز جوانی پوتین

رسانه‌های اسپانیایی پس از بررسی‌های بسیار راز جوانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را آشکار کردند. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، روزنامه اسپانیایی ال موندو تصمیم گرفت تا راز جوانی و تناسب اندام ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را دریابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی، پوتین ورزشکارترین رئیس جمهوری است که کاخ کرملین تا به حال به خود دیده است. او در سن 66 سالگی نه تنها به پدربزرگ‌ها شباهتی ندارد بلکه از 10 سال گذشته نیز جوان‌تر به نظر می‌رسد.

سال‌های پیش روزنامه‌نگاران آمریکایی رئیس جمهور روسیه را «مرد آلفا» خواندند، همانطور که ویکی‌لیکس (سازمانی غیرانتفاعی و بین‌المللی که به ارسال و افشای اسناد از سوی منابع ناشناس می‌پردازد) فهمید، دیپلمات‌های آمریکایی در مکاتبات داخلی خود، پوتین را «بتمن» خوانده‌اند.

تصویر رئیس دولت روسیه به عنوان فردی که همیشه روی فرم است بیشتر در تصاویری که از تعطیلات او منتشر می‌شود، دیده شده است: ماهیگیری در تووا (یکی از جمهوری‌های روسیه در جنوب سیبری) - شنا در آب یخ- سوار کاری و....

نویسندگان ال موندو همچنین می‌نویسند که رهبر روسیه از کودکی به هنر‌های رزمی مشغول بوده، مشروبات الکلی نمی‌نوشد و سیگار نمی‌کشد. همسر سابق پوتین او را همچون معتادی توصیف می‌کند که تمایل ندارد صبح زود از خواب بیدار شود. صبح به ورزشگاه می‌رود و پس از شنا در دو استخر با آب گرم و سرد به حمام می‌رود.

روزنامه نگاران شایعات مربوط به تماس‌های احتمالی پوتین با جراحان پلاستیک را تکذیب می‌کنند. به گفته آن‌ها روش پوتین برای حفظ تناسب اندام و جوانی، خواب طولانی، ترک الکل، تغذیه مناسب و شنا است.

توجه داشته باشید که پوتین استاد ورزش در سامبو و جودو است. در سال 1976 او قهرمان جودو لنینگراد و سپس برنده جایزه جام اتحاد جماهیر شوروی شد و تا به امروز پیگیر رقابت‌های این رشته است.

نکته قابل توجه اینجاست که علاقه و فعالیت او فقط به رشته جودو محدود نمی‌شود. در سال 2011 او اسکیت بازی را شروع کرد و به بازی هاکی پرداخت. این سیاستمدار حتی با همتای بلاروس خود الکساندر لوکاشنکو بازی کرد. پوتین معتقد است مشارکت در مسابقات ورزشی به همراه رهبران سایر کشور‌ها به ایجاد روابط صمیمی و دوستانه کمک می‌کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی

روزنامه ایران در مطلبی به توییت مهدی فضائلی درباره نظر رهبرانقلاب نسبت به برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت: یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر به تیتر برخی رسانه‌های داخلی تبدیل شد، مسأله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بود. بویژه پس از آنکه در پی انتشار تصاویری از برخورد نیرو‌های پلیس امنیت اخلاقی با هنجارشکنان، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به صورت غیرمستقیم خبر داد که رهبر انقلاب دراین‌باره به برخی مسئولان تذکر دادند. این نقل قول بهانه‌ای شد تا یک جریان سیاسی خاص، رسانه‌های وابسته به خود را علیه قوای سه‌گانه و فراجا بسیج کند.

این درحالی است که رئیس‌جمهور در آخرین نشست هیأت دولت و حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا در اظهاراتی مشابه تأکید داشتند که برخورد با بی‌حجابی و هنجارشکنی‌های سازمان‌یافته در جامعه، تصمیم مشترک قوا بوده و پلیس نیز وظایف مربوط به خود را در اجرای این تصمیم برعهده دارد، ضمن اینکه باید حقوق مردم رعایت شود.

در چنین شرایطی، یک جریان خاص سیاسی که به دنبال بازنمایی اختلاف میان قوا در موضوع حجاب است، تلاش کرد سخنان رئیس قوه قضائیه را به عنوان تقابل با رئیس‌جمهور بازنمایی کند. عجله این جریان و رسانه‌های آن در اختلاف‌افکنی به حدی بود که در تیتر‌های رسانه‌های خود، تحریف‌های مشخصی انجام داد. به عنوان نمونه، تاریخی را که رئیس قوه قضائیه به عنوان جلسات تصمیم‌گیری درباره موضوع حجاب بیان کرده بود، یک سال عقب برد.

به نظر می‌رسد هدف این تلاش‌های سیاسی و رسانه‌ای از القای اختلاف میان قوا، تلاش برای احیای پایگاه سیاسی و اجتماعی از دست رفته این جریان باشد.

دیگر خبرها

  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب