Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درب دانشگاه‌های نسل سوم به سمت جامعه، ایده پردازان و صنعتگران باز است. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی در حاشیه بازدید شهردار منطقه ۶ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه انتهایی منطقه ۶ شهر تهران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارتباط میان دانشگاه با شهرداری منطقه ۶ و شهرداری کل تهران متقابل است و دیدگاه مثبتی میان این دو نهاد برای همکاری وجود دارد.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: شهرداری می‌تواند در چارچوب قوانین در روند ساخت و ساز‌ها و مجوز‌هایی که دانشگاه نیاز دارد به دانشگاه کمک کند.
معتمدی تصریح کرد: همچنین ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز می‌توانیم به شهرداری کمک کنیم تا شهری بهتر و هوشمند داشته باشیم.
وی عنوان کرد: کتابخانه‌ای که با همکاری و کمک شهرداری در این دانشگاه تاسیس شده است بسیار مورد استفاده دانشگاه و دیگر افراد جامعه قرار گرفته بنابراین برنامه داریم در بستر فضای مجازی دسترسی به امکانات این کتابخانه را افزایش دهیم.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: این دانشگاه ارتباط خوبی با شهرداری تهران و شهردار منطقه ۶ دارد و هفته گذشته جلسه‌ای با شهردار منطقه ۶ داشتیم که در این جلسه قرار شد شهردار منطقه ۶ بازدیدی از دانشگاه داشته باشند.
معتمدی با بیان اینکه در دنیا دانشگاه‌ها تحت حمایت شهرداری‌ها قراردارند، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خیابان ولیعصر درحال ساخت ساختمان شماره ۲ برج فناوری این دانشگاه است که با کمک شهرداری روند احداث این ساختمان تسریع خواهد شد.
وی تاکید کرد: شهرداری می‌تواند در چارچوب قانون در بحث عوارض و مالیات به دانشگاه کمک کند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه درب دانشگاه‌های نسل سوم به سمت جامعه، ایده پردازان و صنعتگران باز است، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر این رویه را در کتابخانه فنی و مهندسی دانشگاه و برج فناوری اجرا کرده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر دانشگاه نسل سوم برج فناوری امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار