Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@09:25:23 GMT

شماره های جدید سیم کارت های شاتل وارد بازار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۹۵۶۱

شماره های جدید سیم کارت های شاتل وارد بازار شد

رنج جدید شماره سیم کارت های شاتل موبایل با پیش شماره 0998 و کد یک، وارد بازار سیم کارت کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، رنج جدید سیم کارت های خود با پیش شماره 099814 را به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.

پیش از این، سیم کارت های شاتل موبایل با پیش شماره های 099810، 099811 و 099812 به فروش می‌رسید که در پی افزایش تعداد مشترکین این اپراتور در سراسر کشور، مجوز ارائه رنج جدید شاتل موبایل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، انتخاب و خرید شماره با رنج جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با پیش شماره 099814 و همچنین شماره های رند و خوش آهنگ این اپراتور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل به نشانیshop.shatelmobile.ir ، نمایندگی های این اپراتور تلفن همراه در سراسر کشور و یا پیش ثبت نام تلفنی از طریق تماس با شماره 09981000000 امکان‌پذیر خواهد بود.

از سوی دیگر با ارسال عدد 1 به شماره 099810000000 از طریق پیامک، کارشناسان شاتل موبایل برای انجام فرآیند پیش ثبت نام تلفنی و انتخاب شماره با متقاضیان تماس می‌گیرند.

متقاضیان برای انتخاب و خرید شماره های رند یا شماره های عادی سیم‌ کارت های شاتل با پوشش سراسری3G و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، مشاهده نقشه شهرها و جاده‌های تحت پوشش خدمات، سرویس‌های منحصر به فرد شاتل موبایل پلاس، انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، طرح تعرفه ویژه مصرف آزاد و سایر محصولات و خدمات شاتل موبایل، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir یا یکی از ١۵٠٠ نماینده فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه نمایند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل تماس گرفته و سیم کارت با شماره انتخابی خود را درب منزل تحویل بگیرند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شاتل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان وارد شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون و چهارصد و ۱۱ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۷۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه به ترتیب کاهش ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۱۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۰۷ هزار تومان کاهش به قیمت سه میلیون و ۷۲۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با افزایش ۴ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • شاتل موبایل رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های هوشمند خود را عرضه کرد
  • پروژه فیبرنوری راه‌حل مشکلات ارتباطات کشور است
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد
  • ۴ روش برای دریافت آسان لاستیک دولتی با کارت ملی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند
  • نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد
  • صف طویل تعمیر خودروهای مردم/ بی‌کیفیت‌ترین قطعات چینی به ایران می‌آیند؟
  • سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان وارد شد